نایلون گلخانه ای

تولید و فروش انواع نایلون گلخانه ای و کشاورزی با انواع افزودنی ها ( uv ، anti fog ، IR , … ) به بهترین شکل ممکن در شرکت پوشش پلاستیک صائن انجام می گیرد.

نایلون گلخانه ای

 


  • سفارش انواع پوشش نایلون گلخانه
  • ارائه کننده بهترین قیمت خرید نایلون گلخانه از بین کلی پیشنهاد کننده قیمت روز
  • پذیرش سفارش انواع نایلون گلخانه متناسب با ابعاد و اندازه‌های مورد نظر شما
  • سفارش نایلون گلخانه با مواد نو و با مواد اولیه درجه دو متناسب با سفارش شما
  • پذیرش سفارش نایلون گلخانه ساده و افزودنی دار با توجه به شرایط محیطی شما

نایلون های گلخانه ای
  1. خانه
  2. نایلون گلخانه ای
  3. نایلون گلخانه ای

نایلون گلخانه ای چیست؟

نایلون گلخانه ای یکی از محصولات اصلی شرکت پوشش پلاستیک صائن است. وظیفه اصلی پوشش‌های گلخانه‌ای اين است كه حداكثر مقدار نور و گرماي خورشيد را از خود عبور دهند و به گياه مورد نظر برسانند. بديهي است كه مقدار نور و حرارت عبوري 100 درصد نيست و به علت انعكاس و جذب توسط پوشش، مقداري تلفات نيز خواهيم داشت. اين پوشش‌ها مي‌توانند شامل جنس‌هايي از قبيل شيشه و انواع پلاستيك باشند. از آن‌جايي كه پوشش‌هاي شيشه‌اي معايبي همچون قيمت بالا و به اسكلت‌هاي محكم جهت نصب نيازمند هستند، پوشش‌هاي نايلوني براي گلخانه‌ها انتخاب مناسب‌تري است.

نایلون گلخانه ای از نوع پلی اتیلن سبک و حاوی افزودنی های مختلف در گلخانه ها و گلخانه های گل زینتی به کار می رود . می توان بر حسب نیاز مشتریان افزودنی هایی را جهت تنظیم دما (IR) ، اشعه ماوراء بنفش (UV) ، ضد شبنم (FOG) و … به فیلم های تولیدی اضافه نمود.

افزودنی نایلون گلخانه ای ویژگی
ضد اشعه ماوراء بنفش (UV) محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش، افزایش طول عمر پلاستیک
افزودنی مادون قرمز (IR) کمک به حفظ گرما در شب، مفید برای مناطق سردسیر
ضد مه (Anti-Fog) جلوگیری از تشکیل مه، بهبود عبور نور
ضد باکتری (Anti-Bacterial) کاهش رشد باکتری‌ها، تضمین محیطی پاک‌تر
اتیل ونیل استات (EVA) بهبود انعطاف‌پذیری و دوام
ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static) کاهش تجمع الکتریسیته ساکن
ضد چسبندگی (Anti-Stick) جلوگیری از چسبندگی ورق‌های پلاستیکی
آنتی‌اکسیدان (Antioxidant) جلوگیری از اکسیداسیون، افزایش طول عمر پلاستیک

افزودنی های مورد نیاز برای انواع پلاستیک گلخانه ای کدامند؟

افزودنی UV نایلون گلخانه ای (استحکام و دوام فیلم) :

افزودنی ضد اشعه ماورای بنفش (UV) نایلون مخصوص گلخانه را از اشعه خورشید محافظت کرده و طول عمر روکش را زیادتر می کند و زمان بیشتری می توان از آن استفاده نمود. فواید آن برای کشاورزی گیاه را از اشعه هایی که به گیاه ضرر می زند محافظت کرده و کیفیت محصول را بالا می برد . میزان این افزودنی با منطقه مورد نیاز از درصد متناسب UV استفاده می گردد.

افزودنی IR :

اشعه خورشید در طول روز دمای هوای داخل گلخانه را بالا می برد . در طول شب گلخانه این گرما را از دست می دهد. فیلم های حرارتی خاص با استفاده از افزودنی IR قادر به جذب اشعه مادون قرمز است و از دست رفتن گرما در طول شب را کاهش می دهد . افزودنی IR باعث انعکاس اشعه مادون قرمز می شود و این عمل باعث تفاوت دما در حدود 4 درجه گرمتر نسبت به پوشش های فاقد این افزودنی می گردد . مواد IR با پخش نور خورشید در مواقعی که نور خورشید شدید می باشد از ضرر رساندن به محصولات جلوگیری می نماید و محصولات به موقع و با هم رشد نمایند . این فیلم را به نام پوشش های حرارتی نیز می شناسند.

افزودنی ضد مه (Anti Fog) :

قطرات آبی که در اثر فتو سنتز گیاهان در سطح داخلی نایلون گلخانه ای بر روی فیلم ها شکل میگرد ، دارای چندین اثر منفی میباشد . باعث کاهش 30٪ دریافت نور توسط گیاهان می گردد که موجب کاهش محصولات می شود . چکیدن قطرات شبنم بر روی گیاه باعث افزایش احتمال بیماری های مختلف می شود . همچنین قطرات آب شبیه به ذره بین عملکرده و باعث صدمه زدن به گیاه میگردند. فیلم های آنتی فوگ مزایای زیادی

افزودنی ضد باکتری (AB):

این افزودنی از رشد باکتری‌های مضر جلوگیری کرده و نیاز به استفاده از سموم را کاهش می‌دهد، که به سلامت محیط گلخانه کمک می‌کند.

افزودنی اتیل ونیل استات (EVA):

این افزودنی باعث افزایش انعطاف پذیری نایلون می‌شود و از شکستن و خشک شدن آن جلوگیری می‌کند، به خصوص در مناطقی که وزش باد زیادی دارند.

را به دنبال دارند.

بهترین جنس نایلون گلخانه ای 

نايلون‌هاي پلاستيكي مي‌توانند از جنس‌هاي متنوعي از جمله پلي اتيلن،‌ پلي استر، پلي كلريد وينيل و پلي‌فلئوريدوينيل ساخته شوند. استفاده از نايلون‌ جهت پوشش در گلخانه‌ها شامل دو مزيت كلي مي‌شود. اول اينكه هزينه خريد و نصب پوشش نايلوني بسيار پايين‌تر از ديگر پوشش‌ها است و مزيت دوم اين است هزينه حرارتي در پوشش‌هاي نايلوني مي‌تواند تا 40 درصد نسبت به ساير پوشش‌ها پايين‌تر باشد. ( برای مطالعه مقاله نایلون گلخانه ای دست دوم را کلیک کنید )

پلي اتيلن بيشترين كاربرد را در تولید نایلون گلخانه ای دارد. ميزان عبور نور از آن بين 88 الي 90 درصد است. پلی اتیلن معمولی اشعه فرابنفش را از خود عبور میدهد كه ایی امر سبب كاهش طول عمر پلاستيك و پوسيده شدن آن در مدت كوتاهي مي‌شود. با افزودن مواد جاذب اشعه فرابنفش طول عمر پلاستيك به 3 الي 4 سال افزايش مي‌يابد. البته عوامل محيطي ديگري همچون باد، باران، برف و تگرگ نيز در طول عمر نایلون گلخانه ای موثر هستند. ( برای مطالعه انواع نایلون کشاورزی پوشش پلاستیک صائن کلیک کنید )

تصاویر بیشتر از نایلون گلخانه ای پوشش پلاستیک صائن

انواع نایلون گلخانه ای کدامند؟

انواع نایلون گلخانه ای از مواد اولیه مختلفی تهیه می‌شوند که هرکدام ویژگی‌ها و کاربردهای متفاوتی دارند. در زیر به معرفی و بررسی مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم:

 

  1. نایلون پلی اتیلن:

این نوع نایلون به دلیل هزینه مناسب‌تر و دوام قابل قبول، گزینه‌ی اصلی بسیاری از گلخانه‌داران است. معمولاً تا یک تا دو سال دوام دارد و پس از آن قابل تعمیر است.

 

  1. نایلون کوپلیمر:

این نوع نایلون ارتقاء یافته‌ای از پلی اتیلن است که دوام، ماندگاری و طول عمر بیشتری دارد و معمولاً تا سه سال در گلخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

  1. نایلون پلی وینیل:

این نوع نایلون از دو دسته قبلی گران‌تر است، اما دارای ماندگاری و طول عمر بالاتری است و می‌توان تا پنج سال از آن استفاده کرد.

 

  1. نایلون پلی کربنات:

ورق‌های پلی کربنات از ترکیب نایلون پلی کربنات و نایلون پلی اتیلن تشکیل شده‌اند و بسیار مقاوم هستند. این نوع نایلون دارای دوام بیشتری نسبت به سایر پلیمرها است و معمولاً تا ده سال عمر می‌کند. استفاده از آن به خصوص در مناطق با تنش‌های آب و هوایی زیاد توصیه می‌شود. به منظور کاهش هزینه‌ها، معمولاً از پلی اتیلن برای سقف و پلی کربنات برای دیواره‌های جانبی گلخانه استفاده می‌شود.

انوع نایلون گلخانه‌ای ویژگی‌ها
نایلون گلخانه‌ای تک لایه ارزان‌ترین نوع نایلون، مناسب برای استفاده کوتاه مدت
نایلون گلخانه‌ای چند لایه دارای مقاومت بیشتر و عمر طولانی‌تر، مناسب برای استفاده طولانی مدت
نایلون گلخانه‌ای ضد UV محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش، افزایش طول عمر پلاستیک
نایلون گلخانه‌ای ضد مه جلوگیری از تشکیل مه، بهبود عبور نور
نایلون گلخانه‌ای با افزودنی IR کمک به حفظ گرما در شب، مناسب برای مناطق سردسیر

چرا باید از نایلون گلخانه ای استفاده کنیم؟

قبل از سال ۱۹۵۰، پوشش گلخانه‌ها تنها از جنس شیشه بود. گلخانه‌های شیشه‌ای دارای مشکلاتی بودند از جمله:

– هزینه بالا و گران قیمت بودن

– نیاز به سازه و چارچوب محکم برای نصب

– مصرف بالای سوخت برای حفظ دمای داخلی گلخانه

– مقاومت کم در برابر عوامل طبیعی مانند باران، برف و طوفان

 

این مشکلات باعث شد تا به تدریج شیشه جای خود را به موادی همچون پلاستیک و نایلون بدهد. امروزه، نایلون و پلاستیک به عنوان پوشش مناسب‌ترین برای گلخانه‌ها شناخته می‌شوند، به دلایل زیر:

 

– از لحاظ اقتصادی به صرفه‌تر از سایر پوشش‌ها هستند

– نیازی به ساختار سنگین برای نصب ندارند و روی ساختارهای سبک قابل نصب هستند

– مصرف انرژی برای حفظ حرارت در گلخانه‌های پوشیده از نایلون تا ۴۰٪ کمتر است

– با توجه به انواع شرایط آب‌وهوایی، قابل استفاده هستند

– بهترین نور و حرارت خورشید را به گیاهان می‌رسانند

– گیاهان را در برابر عوامل مضری مانند اشعه ماورای بنفش UV محافظت می‌کنند

– امکان استفاده از افزودنی‌ها در پلاستیک گلخانه وجود دارد.

نایلون گلخانه ای

تولید نایلون گلخانه ای تمام ابعاد و ضخامت ها

با توجه به نیاز مشتری می توان نایلون سقف گلخانه را در تمام ابعاد تولید کرد ، که این مورد بستگی به نیاز مشتری دارد و ابعاد درخواستی باید از طرف درخواست کننده به ما ارجاع داده شود ، همینطور تولید در ضخامت های گوناگون کاربرد های متفاوتی دارد که باز هم با توجه به نیاز مشتری انواع ضخامت و لایه بندی قابل تولید است .

نایلون گلخانه ای عریض به صورت یک ، دو یا چند لایه تولید می شود که هر چقدر لایه ها زیاد تر شوند ضخامت و مقاومت نایلون بیشتر می شود .

  • بهترین نایلون گلخانه ای کدام است؟
  • بهترین ویژگی پلاستیگ گلخانه ای برای ما چیست؟
  • چگونه متوجه شویم که به چه مقدار نایلون نیاز داریم ؟

بهترین ﻣﺎرک پلاستیک گلخانه ای چیست؟

هنگامی که تصمیم به احداث یک گلخانه می‌گیرید، بهتر است بر روی یک پوشش نایلون با دوام و مقاوم به سرمایه‌گذاری کنید تا قادر باشد در مقابل تمام ناگواری‌های جوی مقاومت نماید. هر چند نایلون گلخانه ای به مرور زمان از طریق فرسایش اثر مصرف را نشان می‌دهند، اما بدون شک، یک پوشش نایلون با عمر مفصل زمانی، عملکرد بهتری برای محیط گلخانه فراهم می‌کند. این علاوه بر این است که شما را از هزینه‌های مداوم برای تعمیرات گلخانه محافظت می‌کند.یک از بهترین مارک پلاستیک گلخانه ای برند پوشش پلاستیک صائن می باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

تعمیر و نگهداری نایلون گلخانه ای

شرایط آب و هوایی شما چگونه است؟
ابتدا اجازه دهید در مورد نحوه استفاده از گلخانه شما صحبت کنیم.

اگر منطقه شما در طول زمستان خیس و خنک است، اما مستعد یخبندان های سخت نیست، می توانید از چیزی نسبتاً سبک وزن استفاده کنید. حتی ممکن است نیازی به گلخانه نداشته باشید ، اگرچه برای رشد زودهنگام بذر کمک می کند! فرض کنید منطقه شما مرطوب و سرد است و یخبندان های سختی می بینید. پس، احتمالاً چیزی می خواهید که ضخیم تر باشد. شما احتمالاً هر سال از گلخانه خود استفاده می کنید، بنابراین فکر کردن در مورد طول عمر پلاستیک مهم است. اگر منطقه شما برف خفیف می‌بارد، باید در نظر بگیرید که آیا برف می‌تواند به راحتی از گلخانه شما سر بخورد و ضخامت کافی برای محافظت در برابر هوای سرد داشته باشد؟ احتمالاً شما نیز چیزی می خواهید که بتوانید اطمینان حاصل کنید که نور خورشید به راحتی به گیاهان شما برسد.
در نهایت، اگر منطقه شما برف سنگینی می‌بارد، واقعاً باید به وزن میانگین برف دقت کنید. شما باید به طور منظم برف گلخانه خود را پاک کنید تا نور خورشید وارد شود، اما به گرما در داخل نیز نیاز دارید. چیزی که به شدت عایق و سفت و سخت است، احتمالا بهترین گزینه برای شماست. کم هزینه ترین گزینه ای که بیشتر گلخانه سازان انتخاب می کنند پلی اتیلن است. متغیرهای زیادی از نظر پلی اتیلن وجود دارد، چه از نظر ورق و چه در قالب پانل.

رایج ترین ورق پلاستیکی پلی اتیلن موجود، کوپلیمر درجه کاربردی است . این نایلون گلخانه ای که بسیار رایج است، بسیار ارزان است. در این صورت، آنچه را که برای آن پرداخت می کنید، دریافت می کنید. این پلاستیک 3 میل، 4 میل یا 6 میل معمولاً بیش از یک سال دوام نمی آورد و بسته به وضعیت بد آب و هوا، ممکن است بیش از یک فصل دوام نیاورد.

شما می توانید به دنبال پلاستیک کشاورزی یا نایلون گلخانه ای به جای درجه کاربردی باشید. پلاستیک های کشاورزی یا گلخانه ای برای مدت زمان طولانی تری دوام می آورند. در بسیاری از موارد می تواند 3 الی 5 سال زنده بمانند..

ورقه های نایلون گلخانه ای ضد چکه یا کنترل میعانات یک گزینه ی مناسب است. این ورقه به کاهش تراکم که نور خورشید را مسدود می کند، کمک می کند. همچنین از چکیدن رطوبت روی گیاهان شما جلوگیری می کند که می تواند باعث بیماری هایی مانند سفیدک پودری شود. می توان آن را به عنوان یک لایه داخلی در پلاستیک قرار داد یا قبل از استفاده روی پلاستیک اسپری کرد.

مدیریت حرارت، هنگام برخورد با ورق های پلاستیکی گلخانه ای نیز مهم است. شما می خواهید از دست دادن گرمای شبانه را کاهش دهید. این را می توان با استفاده از یک پلی اتیلن با لایه IR انجام داد، زیرا گرما را به داخل پلاستیک هدایت می کند. با این حال، شما نمی خواهید گیاهان خود را بپزید، و برخی از محیط ها ساعات روز بسیار گرم تری دارند. در این شرایط، یک لایه کاهش دهنده مادون قرمز در قسمت بیرونی برخی از نایلون های گلخانه ای موجود است که افزایش گرمای روز را کاهش می دهد. اگر گلخانه بسیار بزرگی دارید و قصد دارید از زنبورها به عنوان گرده افشان در داخل آن استفاده کنید، به نایلونی نیاز دارید که اشعه ماوراء بنفش را از آن عبور دهد. زنبورها برای یافتن گلها به نور UV نیاز دارند. با این حال، اگر از زنبور عسل استفاده نمی کنید ، انتخاب نایلونی که نور فرابنفش را مسدود می کند به کاهش بسیاری از عفونت های قارچی و آفات کمک می کند. برخی از آفاتی که با این روش می توان از آنها جلوگیری کرد عبارتند از تریپس , مگس سفید و شته .

برخی از پلاستیک های پلی اتیلن باعث افزایش انتشار نور می شوند. این کمک می کند تا نور به تمام فضای داخلی پلاستیک برسد، اما به جلوگیری از سوزاندن گیاهان کمک می کند. پلاستیکی مانند این مخصوصا برای افرادی که گیاهان بلندتر پرورش می دهند مفید است، زیرا اجازه می دهد نور به برگ های پایینی برسد بدون اینکه رویه گیاه بسوزد.

یک نکته در مورد پلی اتیلن که کاملاً باید بدانید: در صورت استفاده از آن با لوله پی وی سی، به یک مانع بین لوله و پلاستیک نیاز دارید . پلی اتیلن به لوله پی وی سی واکنش نشان می دهد که در صورت قرار گرفتن طولانی مدت در معرض PVC و نور خورشید می تواند باعث تخریب پلاستیک شود. اکثر مردم از پارچه مانند نمد ارزان قیمت یا مواد پیراهن قدیمی در اطراف لوله استفاده می کنند. نوار پوششی که روی لوله اعمال می شود نیز موثر خواهد بود.

استفاده از پلی کربنات

اگر به دنبال چیزی هستید که سفت یا نیمه سخت باشد و شیشه یا اکریلیک نباشد، پلی کربنات گزینه خوبی است. معمولاً پانل های پلی کربنات دو ورق پلی اتیلن هستند که یک لایه پلی کربنات موجدار بین آنها وجود دارد. این ورق‌ها در عین حال که نور را از خود عبور می‌دهند، عایق می‌شوند. مانند ورق های پلی اتیلن، پلاستیک پلی کربنات گزینه های زیادی دارد. اینها معمولاً همان متغیرهایی هستند که در نایلون گلخانه ای پلی اتیلن موجود است. با این حال، از آنجایی که پلی کربنات سفت است یا فقط کمی انعطاف پذیر است، برای مدت طولانی تری دوام می آورد و در محیط های سردتر زمستانی محافظت بیشتری می کند. پلی کربنات همچنین برای استفاده در ساخت یک قاب سرد فوق العاده است ، بنابراین باید به آن توجه کرد.

استفاده از پلی وینیل

یکی دیگر از انواع پلاستیک که گهگاه برای نایلون گلخانه ای استفاده می شود پلی وینیل کلراید (PVC) است. این همان پلاستیکی است که برای ساخت لوله استفاده می شود. در حالی که این پلاستیک بسیار بادوام است، همچنین معمولاً فقط در طول های کوتاه تر از ورق های پلی اتیلن موجود است و هزینه آن بسیار بیشتر است. یافتن آن به عنوان گزینه ای برای کیت های گلخانه ای بسیار رایج تر از یافتن آن در طول کافی برای ساخت یک تونل پلی تونل یا گلخانه های دیگر است.

چه اندازه ای از پلاستیک برای گلخانه ی ما مناسب است؟

اگر تصمیم به استفاده از ورق پلی اتیلن گرفته اید، معمولاً سه ضخامت نایلون در دسترس است. 3 میل، 4 میل و 6 میل به طور کلی گزینه ها هستند. برای اکثر برنامه های تک فصل، 3 یا 4 میل خوب است. این یک انتخاب عالی برای سازه های قوسی بلند، گیاهان زمستان گذران یا استفاده ی تک فصلی است. با این حال، زمانی که شما در حال ساخت گلخانه ای هستید که باید چندین فصل را تحمل کند، احتمالاً گزینه سنگین تری نیاز دارید و باید از پلاستیک 6 میل استفاده کنید. یک پلاستیک 6 میلی متری که روی چارچوب گلخانه شما کشیده شده است، کیفیت خوبی در مقابل باران دارد و مانند ساختاری بسیار سفت تر عمل می کند. بیشتر بادهای خفیف را تحمل خواهد کرد. شرایط باد شدید ممکن است نیاز به اقدامات احتیاطی بیشتری برای اطمینان از پایداری گلخانه شما داشته باشد.

نکات مهم ﺳﺎخت گلخانه با نایلون

در ساخت گلخانه با نایلون، محیطی را انتخاب نمایید که از نور به اندازه کافی بهره‌مند باشد. در صورت نداشتن دسترسی به چنین شرایطی، نیاز است که نور مصنوعی را با استفاده از لامپ‌های LED مناسب گلخانه، تأمین کنید. گیاهان نسبت به سرما حساس هستند، بنابراین در فصل‌های سرد برای گلخانه، سیستم گرمایشی را فراهم آورید. برای این منظور، می‌توانید از هیترهای برقی کوچک استفاده کنید.

استفاده از دماسنج و رطوبت‌سنج در گلخانه ضروری است تا بتوانید شرایط بهینه رشد برای گیاهان خود را ایجاد کنید. در صورت داشتن گلخانه‌ای با ابعاد بزرگ یا نیاز به ساخت گلخانه بر روی پشت بام و فضاهای گسترده‌تر، استفاده از هواکش گلخانه برای تهویه مناسب هوا الزامی است.

چگونه نایلون گلخانه ای مناسب خود را اندازه گیری کنیم؟

ابتدا طول، عرض و ارتفاع گلخانه خود را اندازه بگیرید. سپس از روی زمین از یک طرف به بالا به سمت سقف اندازه گیری کنید و به سمت دیگر پایین برگردید. تمام این اندازه گیری ها را یادداشت کنید. طول و عرض مورد نیاز شما، برای پلاستیکی که برای قسمت بالایی نیاز دارید، به هر سمتی یک مقدار کمی نیز اضافه کنید. بنابراین، به عنوان مثال، اگر گلخانه شما 6 فوت طول دارد و اندازه آن 11 فوت است، به چیزی نیاز دارید که حدوداً 13 در 8 باشد. پلاستیک اضافی گلخانه تضمین می کند که شما به اندازه کافی پلاستیک برای محکم کردن آن روی قاب را دارید.

عرض گلخانه و ارتفاع آن، به علاوه یک فوت در هر جهت، به اندازه پلاستیکی است که برای هر یک از دیوارهای انتهایی نیاز دارید. بنابراین اگر ارتفاع 5 فوت و عرض نیز 5 فوت است، برای هر دو انتها به یک قطعه پلاستیکی 7×7 اینچی نیاز دارید. بنابراین اکنون شما همه چیزهایی را که در مورد اندازه گیری پلاستیک های گلخانه ای باید بدانید را می دانید.

از چه میل ضخامت در خانه یا گلخانه خود استفاده می کنید؟ آیا آن را به صورت فوق‌العاده محکم می‌کشید یا کمی خم می‌کنید؟

 

هنگام خرید پلاستیک گلخانه ای از چه چیزهایی باید اجتناب کرد؟

هنگام خرید پلاستیک گلخانه ای، مطمئن شوید که آن را از یک فروشگاهی که اعتبار بالا ندارد، تهیه نکنید. ممکن است نایلونی که خریداری می کنید قبل از استفاده متلاشی شود و یا در همان ابتدای کار پاره شود و یا اینکه زمان تمیز کردن، بسیار شکننده باشد. هر پلاستیک گلخانه ای که خریداری می کنید باید مطمئن شوید که در برابر اشعه ماوراء بنفش خوب عمل می کنند.

پلاستیک مخصوص گلخانه

پلاستیک ﻣﺧﺻوص گلخانه نسبت به سایر پوشش‌های گلخانه، از نظر اقتصادی به مراتب مقرون به صرفه‌تر هستند. نیازی به ساختار سنگین ندارند و بر روی اسکلت‌های سبک و با هزینه کم نیز نصب می‌شوند. در مقایسه با گلخانه‌های شیشه، هزینه حرارتی آنها تا ۴۰٪ کمتر است.

این گلخانه‌ها بدون توجه به شرایط آب و هوایی، به صورت اقتصادی مناسب هستند و بیشترین میزان نور و گرما را از خود عبور داده و به گیاهان منتقل می‌کنند. این پوشش‌ها از گیاهان در برابر عوامل مضری مانند اشعه ماوراء بنفش (UV) حفاظت می‌کنند. امکان افزودن انواع مختلف افزودنی به نایلون گلخانه ای نیز وجود دارد.

مطالعه ی مقالات مربوط به فیلم استرچ و نایلون شیرینگ پک را به شما توصیه می کنیم.

پوشش پلاستیک و ارائه ی خدمات در حوزه ی نایلون گلخانه ای

کارخانه پوشش پلاستیک صائن با تاریخچه ی چند ده ساله در حوزه ی پلاستیک های صنعتی و ارائه ی محصولات و خدمات مختلف در این حوزه، همواره در حال خدمت رسانی و عرضه ی محصولات با کیفیت به بازار ایران و کشور های حاشیه ی خلیج فارس می باشد. امروزه کارخانه ی پوشش پلاستیک با بهره گیری از متد های روز دنیا، نایلون گلخانه ای را با رعایت استاندارد های جهانی که در حوزه ی نایلون گلخانه ای تنظیم شده است، در حال تولید این محصول میباشد.کارخانه ی پوشش پلاستیک با پخش عمده ی محصولات خود به متقاضیان این محصول کاربردی، بازار های ایران و خاورمیانه را در حوزه ی نایلون گلخانه ای به سطح جهانی رسانده است.

چگونه نایلون گلخانه ای با ضخامت مناسب را انتخاب کنیم؟

یکی از عوامل مهم در موفقیت گلخانه‌ها و فضاهای کشاورزی، استفاده از نایلون گلخانه‌ای با ضخامت مناسب است. انتخاب نایلون گلخانه‌ای با ضخامت مناسب، نقش مهمی در حفظ محیط گلخانه، کنترل دما و رطوبت و بهبود رشد گیاهان ایفا می‌کند.

چرا ضخامت نایلون مهم است؟

ضخامت نایلون تاثیر مستقیم بر عملکرد گلخانه و شرایط داخل آن دارد. ضخامت نایلون به میزان ورود نور خورشید، حفظ دما، میزان تبادل هوا و مقاومت در برابر عوامل محیطی مانند باد و باران تأثیر می‌گذارد. بنابراین، انتخاب ضخامت مناسب نایلون، بسیار حیاتی است.

لیست قیمت نایلون گلخانه

یکی از اقلام اساسی برای ایجاد یک گلخانه موثر، نایلون گلخانه ای (پلاستیک گلخانه) است. این ماده، به عنوان محیطی ایده‌آل برای تولید گیاهان در خارج از فصل رشد مورد استفاده قرار می‌گیرد و اهمیت زیادی در فرآیند کاشت و رشد گیاهان دارد. با تأمین نایلون گلخانه ای مناسب، می‌توان به شرایط ایده‌آل برای رشد محصولات دست یافت.

پوشش مناسب برای گلخانه یکی از آیتم‌های اساسی برای اداره یک واحد گلخانه‌داری است. امروزه، ﻟﯾﺳت ﻗﯾﻣت ﻧﺎﯾﻠون گلخانه از نظر کشاورزان و دارندگان گلخانه به اهمیت زیادی دست یافته است، اما قیمت این ماده تحت تأثیر عوامل زیادی قرار گرفته و تغییرات در این عوامل باعث عدم ثبات قیمت نایلون گلخانه می‌شود.

قیمت ﺳﻔت کن پلاستیک گلخانه ای

برای استفاده از نایلون‌ها، آنها را به محورها سفت کنید. برای قرار دادن روی پوشش دوم پلاستیک، از محورهای طولی یا سفت‌کن استفاده کنید و توری حشره‌گیر را برای این منظور به کار ببرید. سفت‌کردن پلاستیک گلخانه به منظور بهینه‌سازی تعداد لایه‌های پوششی پلی‌اتیلنی نیازمند فرمولاسیون و شرایط تولید مناسب است. افزایش مقاومت و استحکام پوشش پلی‌اتیلن در برابر خزش می‌تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد، زیرا کاورهای پلی‌اتیلن و شرایط تهیه آن در گلخانه‌ها از نوع خطی هستند.

استفاده از نسل‌های نوین و پیشرفته‌تر پلی‌اتیلن‌های خطی در نایلون گلخانه ای با استفاده از کاتالیست‌های متالوسنی، به ایجاد ریزساختارهای یکنواخت در پلیمرها منجر شده و خواص مکانیکی و فیزیکی آن‌ها را بهبود بخشیده است.برای استعلام قیمت ﺳﻔت کن پلاستیک گلخانه ای، با شرکت تماس بگیرید و با کارشناسان ما مشورت کنید.

مزایای استفاده از ضخامت‌های مختلف نایلون گلخانه‌ای

  1. ضخامت نایلون 150میکرون

  • این ضخامت بیشترین نور خورشید را به گلخانه انتقال می‌دهد.
  • مناسب برای فصول بهار و تابستان.
  1. ضخامت نایلون 200میکرون

  • تعادل خوبی بین نور، دما و مقاومت در برابر باد ایجاد می‌کند.
  • مناسب برای فصل پاییز.
  1. ضخامت نایلون 250میکرون و بالاتر

  • حفظ دما و رطوبت بیشتر در گلخانه.
  • مقاومت در برابر شرایط نامساعد محیطی.

نکات مهم برای انتخاب ضخامت مناسب نایلون گلخانه ای

  1. نوع گلخانه: نوع گلخانه شما (سرد یا گرم) تأثیر بزرگی بر انتخاب ضخامت دارد. گلخانه‌های سرد نیاز به نایلون با ضخامت بیشتری دارند.
  2. شرایط اقلیمی: شرایط جوی منطقه شما، تعیین کننده ضخامت نایلون است. در مناطق با زمستان‌های سرد، نایلون با ضخامت بیشتری انتخاب کنید.
  3. هدف کاشت: نوع گیاهانی که در گلخانه می‌کارید نیز تأثیر دارد. برخی گیاهان نیاز به نور بیشتر دارند.
  4. بودجه: هزینه نایلون با ضخامت بالاتر، بیشتر است. بودجه خود را در نظر بگیرید.

گلخانه پلاستیکی

تمامی افراد به خوبی اطلاع دارند که گلخانه‌ها به عنوان محیط‌های مصنوعی و تقلیدی از شرایط مواتسم برای رشد انواع گیاهان مورد استفاده قرار می‌گیرند. این فضاها به کشاورزان امکان می‌دهند تا در مناطق با اقلیم‌های مختلف به کشاورزی پرداخته و محصولات متنوعی را ترویج کنند.

گیاهان عمدتاً برای رشد به شرایط هوایی معتدل یا گرم و نور کافی نیاز دارند. به همین دلیل، افراد در ساخت این محیط‌ها از مواد شفاف و عایق حرارت استفاده می‌کنند. استفاده از نایلون گلخانه ای، با توانایی عبور نور و حفظ حرارت داخلی، به عنوان بهترین انتخاب‌ها مطرح می‌شوند.

 

خرید نایلون ضخیم گلخانه ای

مزایای نایلون ضخیم گلخانه ای

انتخاب ضخامت مناسب پلاستیک گلخانه، یک تصمیم حیاتی برای هر کشاورز است. نایلون ضخیم گلخانه، دارای چندین مزیت بسیار چشمگیراست. دوام و طول عمر آن، طول عمر طولانی پوشش گلخانه ای شما را نیز تضمین می کند. علاوه بر این، خاصیت عایق بودن آن، یک محیط پایدار را برای رشد گیاهان ایجاد می کند و محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش برای سلامتی گیاهان شما را نیز تضمین میکند.

  • تاثیر بر رشد گیاه

تأثیر پلاستیک ضخیم گلخانه ای بر رشد گیاه بسیار قابل اهمیت است. این ماده با ایجاد یک میکروکلیم ایده آل، شرایط رشد را بهبود می بخشد. علاوه بر این، به عنوان یک سپر محافظ در برابر عوامل جوی خشن عمل می کند و از محصولات شما در برابر شرایط نامطلوب محافظت می کند.

  • مقرون به صرفه بودن

در حالی که سرمایه گذاری اولیه در خرید نایلون ضخیم گلخانه ای ممکن است زیاد به نظر برسد، مزایای بلندمدت آن بیشتر از هزینه های لحظه ای و فعلی شما است.

  • ملاحظات زیست محیطی

پایداری محیط زیست، یک نگرانی بسیار مهم حتی در کشاورزی است. با استفاده از نایلون ضخیم گلخانه‌ای، با مواردی همچون قابلیت بازیافت و روش‌های دفع مناسب، مواجه هستیم که حداقل تأثیر زیست‌محیطی را تضمین می‌کند.

آشنایی با انواع نایلون گلخانه ای برای باغبانی

نایلون گلخانه ای با ویژگی‌های شفافیت و سبکی، ابزاری بسیار کارآمد برای باغبانان و کشاورزان است. درادامه، با ما همراه شوید تا انواع نایلون گلخانه ای شفاف و سبک را برای باغبانی مورد بررسی قرار دهیم و تازه‌ترین دانش‌ها و راهنمایی‌ها را در این زمینه به اشتراک بگذاریم.

نایلون گلخانه ای شفاف

نایلون گلخانه ای شفاف یکی از انواع محبوب، برای ساخت گلخانه‌ها و محافظت از محصولات کشاورزی و باغبانی است. ویژگی شفافیت آن به نور خورشید امکان ورود بهتر و موثر به داخل گلخانه را فراهم می‌کند. این ویژگی به رشد و توسعه سالم گیاهان کمک می‌کند.

کاربردهای نایلون گلخانه ای شفاف:

  • کشت محصولات کشاورزی در فصل‌های سرد
  • پرورش گل و گیاهان تزیینی
  • تولید صیفی‌جات و سبزیجات در هر زمان

نایلون گلخانه ای سبک

نایلون گلخانه ای سبک، به عنوان یکی از نسخه‌های سبک‌تر نایلون گلخانه ای شناخته می‌شود. این نوع نایلون علاوه بر شفافیت، دارای ویژگی‌های سبک و قابل حمل بودن است. این ویژگی مناسب برای استفاده در محصولات کشاورزی یا گلخانه‌های کوچک است.

کاربردهای نایلون گلخانه ای سبک:

  • گلخانه‌های متنقل برای کاشت گل و گیاهان زینتی
  • پوشش محصولات کشاورزی در فصل‌های سرد به صورت موقت
  • حفاظت از محصولات در برابر باران و باد

انتخاب نوع مناسب پوشش پلاستیک برای باغبانی

در انتخاب نوع مناسب نایلون گلخانه ای برای باغبانی، باید به نیازها و محصولات خود توجه داشته باشید. اگر به شفافیت و ورود نور خورشید به داخل گلخانه اهمیت می‌دهید، نایلون گلخانه ای شفاف بهترین گزینه خواهد بود. اگر به دنبال یک نایلون گلخانه قابل حمل و سبک هستید، نایلون گلخانه ای سبک مناسب‌تر است.

نکات مهم در انتخاب نایلون برای باغبانی

  • در تعویض نایلون گلخانه ای به علت سایز یا خرابی، از مواد با کیفیت و مطابق با نیازهای گلخانه‌تان استفاده کنید.
  • مراقبت‌های منظم از نایلون گلخانه ای به تاخیر ازتبادل حرارت و تمیزی نایلون بسیار کمک می‌کند.

استفاده از نایلون گلخانه ای شفاف و سبک برای باغبانی یک انتخاب هوشمندانه است. با انتخاب نوع مناسب برای نیازهایتان، می‌توانید رشد سالمی را برای گیاهان خود فراهم کنید و محصولات با کیفیت بیشتری برداشت کنید.

ما همیشه منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم. آیا تجربه‌ ایی در استفاده از نایلون گلخانه ای دارید؟ با ما به اشتراک بگذارید.

دلیل انتخاب نایلون گلخانه ای

در گذشته، شیشه به عنوان پوشش گلخانه‌ها استفاده می‌شد. اما قبل از سال ۱۹۵۰، گلخانه‌های شیشه‌ای با مشکلاتی مواجه بودند. این مشکلات شامل:

۱. هزینه‌های بالا و اقتصادی نبودن.

۲. نیاز به سازه‌های سنگین و پرهزینه برای نصب.

۳. مصرف سوخت بالا برای حفظ دما در داخل گلخانه.

۴. مقاومت کم در برابر عوامل طبیعی مانند باران و برف و طوفان.

 

این مشکلات باعث شدند تا شیشه به تدریج جای خود را به پلاستیک و نایلون بدهد. امروزه، نایلون گلخانه ای به عنوان پوشش مناسب‌تری برای گلخانه‌ها شناخته می‌شوند، زیرا:

۱. از نظر اقتصادی به صرفه‌تر از سایر پوشش‌ها هستند.

۲. نیازی به سازه‌های سنگین برای نصب ندارند و روی ساختارهای سبک و کم هزینه قابل نصب هستند.

۳. هزینه حرارتی آن‌ها نسبت به گلخانه‌های شیشه‌ای تا ۴۰ درصد کمتر است.

۴. مناسب برای شرایط آب و هوایی مختلف هستند.

۵. بهترین نور و حرارت خورشید را از خود عبور داده و به گیاهان می‌رسانند.

۶. گیاهان را در برابر عوامل مضر مانند اشعه ماورای بنفش محافظت می‌کنند.

۷. امکان استفاده از انواع افزودنی‌ها در پلاستیک گلخانه وجود دارد.

۸. سبک وزن بوده و نیاز به ساختارهای پیچیده و سنگین برای نصب ندارند، که این امر هزینه و زمان نصب را کاهش می‌دهد.

۹. قابلیت انعطاف‌پذیری بالا دارند، به این معنا که می‌توان آن‌ها را برای انواع ابعاد و شکل‌های گلخانه مورد استفاده قرار داد.

۱۰. مقاومت زیادی در برابر تغییرات دما، رطوبت و عوامل جوی دارند که این امر باعث افزایش عمر مفید آن‌ها می‌شود.

۱۱. قابلیت کنترل دما و رطوبت در داخل گلخانه را افزایش می‌دهند، که این امر برای کشاورزان اهمیت بسیاری دارد.

۱۲. قابلیت حفظ رطوبت و کاهش انتقال آب به محیط خارجی، که باعث صرفه‌جویی در مصرف آب می‌شود.

 

با توجه به این مزایا، استفاده از نایلون و پلاستیک به عنوان پوشش گلخانه‌ها به عنوان یک راهکار موثر و بهینه برای کشاورزان و صنعت باغبانی مطرح شده است.

راهنمای نگهداری و تعمیر انواع نایلون گلخانه ای

در ادامه به بررسی نکات مهم برای نگهداری و تعمیر نایلون گلخانه ای می‌پردازیم.

اهمیت نگهداری و تعمیر نایلون گلخانه ای در چیست؟

با نگهداری و تعمیر درست نایلون گلخانه ای، می توانید کارکرد نایلون خود را بسیار بهبود ببخشید و همچنین عمر مفید آن را نیز بسیار بیشتر کنید.

از طرفی با تعمیر و نگهداری درست، از هزینه های بیشتر نیز جلوگیری می کنید.

از طرفی با توجه به تغییر آب و هوا و تغییرات فصلی، شما باید بعد از تغییرات جوی حتما پلاستیک گلخانه ای خود را تعمیر کنید.

چگونه نایلون گلخانه ای خود را تعمیر کنیم؟

پیشنهاد ما این است که از همان ابتدا تعمیر پلاستیک خود را با دقت شروع کنید، هرگونه خرابی کوچکی که پیش آمد را باید برطرف کنید.

بعد از مدتی اگر دیدید بخشی از نایلون شما آسیب دیده است حتما باید آن را جایگزین کنید.

نسبت به تعمیرات اطلاعات خود را بالا ببرید. چرا که ابزار زیادی وجود دارند  که می توانند به شما بخوبی کمک کنند مانند بعضی از چسب های مخصوص این کار.

برای آگاهی از انواع نایلون استرچ حتما روی لینک بزنید.

قیمت نایلون گلخانه ای چند است؟ عوامل موثر بر قیمت نایلون گلخانه ای

برای قیمت گذاری پلاستیک گلخانه ای، عوامل متعددی وجود دارند که باید به همه دقت کنید تا بتوانید خرید نایلون گلخانه ای بسیار خوبی داشته باشید. ار جمله مواردی که حتما باید به آنها دقت کنید:

 

کیفیت مواد و دوام

اولین عامل تاثیرگذار در تهیه نایلون گلخانه ای مناسب، کیفیت متریال و مواد سازنده ی آن است. مواد باکیفیت و بادوام اغلب با قیمت بالاتری همراه هستند اما مزایای بسیار بیشتری دارند. اگر به دنبال پوشش گلخانه ای خوبی هستید، حتما باید مواد باکیفیت تری را نیز انتخاب کنید.

 

اندازه و منطقه تحت پوشش

اندازه گلخانه ی تحت پوشش شما، به طور قابل توجهی بر هزینه نایلون گلخانه ای تاثیر می گذارد. سازه های بزرگتر با سطح پوشش بیشتر به مواد بیشتری نیاز دارند که به هزینه های بالاتر منجر می شوند.

 

حفاظت UV و مقاومت در برابر آب و هوا

در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی محل شما بسیار ضروری است. نایلون گلخانه ای با محافظت عالی در برابر اشعه ماوراء بنفش و مقاوم در برابر آب و هوا، ممکن است هزینه اولیه بالاتری داشته باشد اما در دراز مدت سرمایه گذاری بسیارعاقلانه ای است.

شهرت برند

شهرت برند عرضه کننده بهترین نایلون گلخانه ای، در لیست قیمت گذاری پلاستیک گلخانه ای بسیار موثر است. برندهای معتبر اغلب برای اعتبار و تضمین کیفیت خود، هزینه ی بیشتری دریافت می کنند.

راهنمای خرید : مناسب ترین نایلون گلخانه ای با توجه به بودجه شما

اکنون که عوامل موثر بر قیمت نایلون گلخانه را می دانید، حال باید بهترین پلاستیک گلخانه ای با توجه به بودجه ی خود را پیدا کنید. ما در ادامه مواردی را برای شما مشخص می کنیم که حتما باید قبل از مراجعه به مرکز خرید نایلون گلخانه ای به آنها دقت کنید:

الزامات خود در خرید را تعریف کنید

با ارزیابی نیازهای خود شروع کنید. اندازه، شرایط آب و هوایی و طول عمر مورد انتظار را در نظر بگیرید. جواب به این موارد شما را در انتخاب نایلون گلخانه ای با توجه به معیارهای خاص خودتان کمک می کند.

درباره برنده تحقیق کنید

مارک های مختلف را بررسی کنید و نظرات مشتریان را بخوانید. در حالی که مارک های معروف ممکن است قیمت های بالاتری داشته باشند، مارک های کمتر شناخته شده می توانند کیفیت قابل مقایسه ای را با هزینه کمتر به شما ارائه دهند. حتما ویژگی های ارئه شده ی پلاستیک گلخانه های مختلف را بررسی کنید.

قیمت ها را مقایسه کنید

مواردی که در قسمت قبل در زمینه ی قیمت انواع نایلون گلخانه ای گفتیم استفاده کنید و آنها را مورد بررسی قرار دهید. به دنبال تبلیغات، تخفیف ها یا فروش های فصلی باشید که می توانند به طور قابل توجهی بر هزینه های کلی شما اثرگذار باشند.

هزینه های بلند مدت را در نظر بگیرید

ارزیابی هزینه های بلند مدت مرتبط با نایلن گلخانه ای، از جمله تعمیر و نگهداری و جایگزینی ها و تعویض و … نیز بسیار می تواند در هزینه ی نهایی شما تاثیرگذار باشد. گاهی اوقات، یک سرمایه گذاری اولیه کمی بالاتر می تواند منجر به پس انداز قابل توجهی در دراز مدت شود.

پلاستیک محافظ گل و گیاه

برای جلوگیری از آسیب‌های ناشی از سرما و یخ زدگی گیاهان، اقدامات متنوعی وجود دارد و استفاده از پوشش‌های مختلف یکی از راهکارهای رایج است. استفاده از پوشش‌های پلاستیکی به عنوان یکی از روش‌های معمول در این زمینه مطرح است. برای پوشاندن گیاهان، می‌توانید فضای اطراف گلدان را به دقت بپوشانید و سپس آن را با یک لایه پلاستیک پوشانده و محافظتی ایجاد کنید. اینجا دقت کنید که منظور از پوشاندن، چسباندن پوشش به گیاه نیست؛ بلکه ایجاد یک سپر محافظتی در برابر سرما مد نظر است. برای گیاهان بزرگتر مانند درختچه‌ها، مناسب است دو مرحله اقدام کنید؛ تنه را جدا کنید و تاج (قسمت شاخه‌ها و برگ‌ها) را نیز با پوشش محافظ بپوشانید. مزایای این روش عبارتند از:

  1. حفاظت از گل و گیاه در برابر سرما و باد سرد.
  2. حفظ گرما و رطوبت برای رشد بهتر گل و گیاه در فصول سرد.
  3. جلوگیری از یخ زدگی برگ‌ها و میوه‌ها، به خصوص در مقابل شبنم صبحگاهی.
  4. ایجاد دمای مناسب با کاهش نفوذ هوای سرد در لابلای گیاهان و درختان.
  5. جلوگیری از ریزش برگ‌ها و میوه‌ها در نتیجه حمله ناگهانی توده هوای سرد.

قیمت سفت کن پلاستیک گلخانه ای

برای استفاده از نایلون‌ها، آنها را به محورها سفت کنید. برای قرار دادن روی پوشش دوم پلاستیک، از محورهای طولی یا سفت‌کن استفاده کنید و توری حشره‌گیر را برای این منظور به کار ببرید. سفت‌کردن پلاستیک گلخانه به منظور بهینه‌سازی تعداد لایه‌های پوششی پلی‌اتیلنی نیازمند فرمولاسیون و شرایط تولید مناسب است. افزایش مقاومت و استحکام پوشش پلی‌اتیلن در برابر خزش می‌تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد، زیرا کاورهای پلی‌اتیلن و شرایط تهیه آن در گلخانه‌ها از نوع خطی هستند.

استفاده از نسل‌های نوین و پیشرفته‌تر پلی‌اتیلن‌های خطی در نایلون گلخانه ای با استفاده از کاتالیست‌های متالوسنی، به ایجاد ریزساختارهای یکنواخت در پلیمرها منجر شده و خواص مکانیکی و فیزیکی آن‌ها را بهبود بخشیده است.برای استعلام قیمت ﺳﻔت کن پلاستیک گلخانه ای، با شرکت تماس بگیرید و با کارشناسان ما مشورت کنید.

 

پلاستیک ﺷﻔﺎف گلخانه

سازه گلخانه نیازمند شرایط مناسب برای رشد و پرورش گل و گیاهان است.

استفاده از پلاستیک ﺷﻔﺎف گلخانه با کیفیت به عنوان پوشش مناسب برای سقف و بدنه گلخانه، یکی از ضروریات ساختار با کیفیت است.در واقع، می‌توان اظهار داشت که استفاده از پلاستیک ﺷﻔﺎف، حتی از کیفیت مواد ساختاری چوب گلخانه بیشترین اهمیت را دارد.نایلون به عنوان یک جایگزین موثر برای شیشه در لایه پوششی گلخانه شناخته شده و علاوه بر کاهش وزن سازه، باعث کاهش هزینه‌ها نیز می‌شود.نکته جالب این است که مواد اولیه استفاده شده در ساخت انواع پلاستیک گلخانه با یکدیگر متفاوت بوده و بر کیفیت نهایی آن تأثیر می‌گذارد.

 

قیمت پلاستیک سقف گلخانه

برای محاسبه هزینه این کالا، اطلاعات مربوط به قیمت مواد اولیه نایلون و مقدار و نوع مواد افزودنی به ازای هر کیلوگرم مدنظر استفاده می‌شود. نکته حائز اهمیت دیگری که باید در نظر گرفته شود، این است که هزینه نهایی این محصول به وابستگی به ضخامت، تعداد لایه‌ها و ابعاد سفارش مشتری، متغیر خواهد بود.

 

ﺳﺎخت گلخانه با پلاستیک معمولی

استفاده از هر نوع پلاستیک برای گلخانه مناسب نیست. ﺳﺎﺧت گلخانه با پلاستیک معمولی به راحتی ممکن است پارگی کنند و یک برش می‌تواند به سرعت به یک سوراخ بزرگ تبدیل شود. به عبارت دیگر، نایلون گلخانه به طراحی خود مجهز شده است تا در برابر شرایط ناپایدار آب و هوایی مقاومت نشان دهد. اگر در منطقه‌ای با طوفان‌های مکرر زندگی می‌کنید، توصیه می‌شود که به نایلون با کیفیت بالا سرمایه‌گذاری کنید. هرچند پلی اتیلن به عنوان فیلم پلاستیکی رایج ترین است، انواع دیگری از پلاستیک‌ها مانند پلی کربنات و پلی وینیل کربنات نیز وجود دارند که ویژگی‌های خاص خود را دارا هستند.

 

قیمت نایلون ضخیم گلخانه

برای تعیین ﻗﯾﻣت ﻧﺎﯾﻠون ضخیم گلخانه، نیاز است شرایط مختلفی مد نظر گرفته شود. انتخاب افزودنی‌های موردنیاز برای پلاستیک گلخانه نیز مورد توجه قرار می‌گیرد. نوع، میزان و درصد افزودنی بر روی ﻗﯾﻣت ﻧﺎﯾﻠون ضخیم گلخانه تأثیر می‌گذارد. همچنین، مواد اولیه و قیمت روز آن نیز باید در نظر گرفته شود. اگر از مواد درجه یک در تولید نایلون‌های گلخانه استفاده شود، قیمت نهایی پلاستیک گلخانه بالاتر خواهد بود. با این حال، با وجود شرکت‌های متعدد فعال در زمینه تولید نایلون‌های گلخانه، پس از تعیین نیازهای خود، با مشاوران شرکت‌ تماس بگیرید.

 

نقش لایه پلاستیکی در گرم نگه داشتن گلخانه چیست؟

لایه پلاستیکی در گلخانه نقش مهمی در حفظ حرارت و ایجاد شرایط محیطی مطلوب برای رشد گیاهان دارد. این لایه پلاستیکی به عنوان یک پوشش حرارتی عمل می‌کند و تأثیرات متعددی دارد:

حفظ حرارت: لایه پلاستیکی باعث حفظ حرارت داخل گلخانه می‌شود. این پوشش حرارتی از انتقال حرارت از داخل گلخانه به محیط خارجی جلوگیری کرده و باعث افزایش دما درون گلخانه می‌شود.

استفاده از اشعه خورشید: لایه پلاستیکی به خوبی اشعه خورشید را جذب کرده و درون گلخانه را به صورت یک گلخانه گرم‌تر نگه می‌دارد. این اشعه‌های خورشیدی وارد گلخانه می‌شوند و در آنجا جذب شده و حرارت را افزایش می‌دهند.

کنترل دما: با استفاده از لایه پلاستیکی، می‌توان دما درون گلخانه را به دقت کنترل کرد. این امکان را به کشاورزان می‌دهد تا شرایط حرارتی مناسب را برای گیاهان خود فراهم کنند.

جلوگیری از افت حرارت در شب: در شب، لایه پلاستیکی باعث جلوگیری از افت حرارت به محیط خارجی می‌شود و از ایجاد تغییرات دمایی ناگهانی جلوگیری می‌کند.

کاهش مصرف انرژی: استفاده از لایه پلاستیکی به عنوان یک عایق حرارتی، کمک به کاهش مصرف انرژی در گلخانه می‌کند، زیرا نیاز به گرم کردن فضای داخلی گلخانه در مقایسه با محیط خارجی کاهش می‌یابد.

لایه پلاستیکی در گلخانه بهبود شرایط حرارتی و رطوبتی را فراهم می‌کند و به گیاهان این امکان را می‌دهد که در شرایط مناسب‌تری رشد و توسعه یابند.

ویژگی‌های نایلون گلخانه ای

 

  1. مقاومت در برابر سوموم و آفات:

این نایلون از جنس ۵ لایه بوده و با مقاومت در برابر سومو و انواع آفات، گیاهان را در گلخانه محافظت می‌کند.

 

  1. ضمانت‌نامه از بیمه ایران:

دارای ضمانت‌نامه تضمین کالا از بیمه ایران بوده که اطمینان از کیفیت و دوام محصول را فراهم می‌کند.

 

  1. شفافیت بالا:

همه نوع نایلون گلخانه ای دارای شفافیت بالاست که اجازه عبور نور بهینه را فراهم می‌کند.

 

  1. ابعاد مختلف:

تولید پلاستیک گلخانه در عرض‌های ۱ تا ۲۰ متر امکان‌پذیر است.

 

  1. طول رول:

طول هر رول نایلون گلخانه ای معمولاً ۵۰ متر بوده و وزن آن بین ۷۰ تا ۲۳۰ کیلوگرم متغیر است.

 

  1. انواع رنگ:

امکان سفارش نایلون گلخانه ای در رنگ‌های شفاف، سبز، لیمویی، زرد و … وجود دارد.

 

  1. آرم و لوگو:

نایلون عریض گلخانه همراه با آرم و لوگو ارائه می‌شود.

 

  1. مقاومت در برابر سموم شیمیایی:

تمام نایلون گلخانه ای مقاوم در برابر سموم شیمیایی هستند.

 

  1. افزودنی‌ها:

این نایلون دارای افزودنی‌های مختلفی مانند ضد شبنم (Anti Fog)، ضد ویروس (Anti Virus)، ضد اکسیدان (Anti Oxidant)، ضد UV (Anti UV)، مادون قرمز (IR)، و افزودنی EVA است که ویژگی‌های خاصی را به آن اضافه می‌کند.

به مقاله ی بررسی دستگاه تولید نایلون برند پوشش پلاستیک سر بزنید.

جمع‌بندی

استفاده از نایلون گلخانه ای شفاف و سبک برای باغبانی یک انتخاب هوشمندانه است. با انتخاب نوع مناسب برای نیازهایتان، می‌توانید رشد سالمی را برای گیاهان خود فراهم کنید و محصولات با کیفیت بیشتری برداشت کنید. با ما همراه شوید تا بهترین راهکارها و اطلاعات جدید در زمینه نایلون گلخانه ای را کشف کنید.

ما همیشه منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم. آیا تجربه‌هایی در استفاده از نایلون گلخانه ای دارید؟ با ما به اشتراک بگذارید.

12 دیدگاه برای نایلون گلخانه ای

  1. حمید

    سلام من پلاستیک گلخانه ام رو نصب کردم ولی از یه سمت خوب وصل نیست، چیکار کنم؟

    • fari.sdj73

      سلام شما باید هرچه سریعتر با یک متخصص در زمینه ی نصب نایلون گلخانه ای مشورت بگیرید. حتما به پشتیبانان ما تماس بگیرید تا کاملا شما رو راهنمایی کنند.

  2. صادق

    سلام من نایلون گلخانه دو لایه نیاز دارم، شما دارید؟

    • fari.sdj73

      سلام بله داریم. به هر تعداد لایه ای که نیاز مخاطب باشه تولید میشه.

  3. نیره

    برای اندازه گیری مقدار پلاستیک برای سقف گلخونه فرمول خاصی هست؟

    • fari.sdj73

      سلام بله متخصص های ما فرمول های خاصی بر اساس مکان و گلخانه و نوع نایلون و … دارن.

  4. سهند

    سلام من پلاستیک برای سقف گلخونم خریدم، ولی امسال خرابی داشتم، محیط سرد بود درحالیکه همون ابزار گرمایشی همیشه ام رو داشتم، چیکار کنم؟

    • fari.sdj73

      سلام ممکنه نایلون گلخونه ی بی کیفیتی خریده باشی. و نتونه محیط رو برای گلخونه گرم نگه داره، حتما با متخصص های ما تماس بگیرید.

  5. سامان

    من دنبال پلاستیک مخصوص گلخانه با کیفیتم
    سایت های مختلفی پیام گذاشتم
    شما چطور پلاستیکی دارید؟

    • fari.sdj73

      سلام – ما به واسطه ی متریال بسیار باکیفیت، محصولات بسیار خوبی به مشتریان تحویل میدیم. شما پلاستیک برای گلخانه رو توی هر کیفیتی که بخواین ما به شما تحویل میدیم.

  6. Kasra

    میشه کبل یه گلخانه پلاستیکی ساخت؟ دیوارها هم پلاستیکی؟

    • fari.sdj73

      سلام بله شدنیه. ولی شرایط بسیار زیادی باید بررسی بشه که با توجه به شرایط و موقعیت شما دچار ضرر نشین.

  7. Shiva

    ممکنه بخش ساخت گلخانه با نایلون رو هم به مقالتون اضافه کنید؟

    • fari.sdj73

      سلام بله حتما. ممنونم ازتون که مقاله رو با دقت خوندین:)

  8. Saeed

    Kheyli kamele mamnoon

    • fari.sdj73

      ممنون از شما. لطف کردین:)

  9. کامبیز

    میشه همین نایلونی گلخونه ای که دارم رو ارتقا بدم؟ مثلا الان که بارون و برف و باد زیاد شده یکم مشکل دارم

    • fari.sdj73

      سلام وقتتون بخیر
      اگر آسیب و … داره بله میشه برطرفش کرد. اگر شرایط جوی متغیر و یا سختی دارید هم که باید با پشتیبان های ما صحبت کنید و بهترین نایلون رو برای گلخونتون انتخاب کنید.

  10. سپیده

    سلام ببینید من تو زمینه ی گل های زینتی فعالیت دارم چه نایلون برای گلخونم سفارش بدم؟ خیلی گل ها حساسن

    • fari.sdj73

      سلام وقتتون بخیر- نمونه کارهای ما مشخص هستند.
      اما اگر که شما می بینید کارتون حساسیت بالایی داره توصیم اینه که با پشتیبانی ما حتما در این زمینه صحبت کنید و مشاوره بگیرید.

  11. Hossein

    درمورد پلاستیک گلخانه قیمت از کجا بپرسم؟

    • fari.sdj73

      سلام با شماره های پشتیبانی تماس بگیرین و قیمت روز رو بگیرین.

  12. سبحان

    گلخونه در حد 110 متر چقد هزینه برمیداره؟

    • fari sdj

      سلام وقتتون بخیر- در خصوص محاسبه ی هزینه ها شما باید اطلاعات بیشتری رو برای ما بفرستید اینکه چه منطقه ای هستید، قراره چی کشت کنید و… یا اینکه با پشتیبان های ما تماس بگیرین.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 14 =

سایر محصولات

کیسه نایلون

کیسه های نایلون

نایلون آبیاری

نایلون آبیاری

شیرینگ

نایلون شیرینگ پک

کیسه نایلون

استرچ غذایی

فهرست