مزایای فیلم استرچ سه لایه و بررسی کامل آن

با رونق کار تبلیغات در کشورهای متفاوت، بسته بندی محصولات جایگاه بسیار ویژه ای پیدا کرد. به همین دلیل افراد زیادی زمانی که در حال خرید هستند، اول بسته بندی را نگاه می کنند و بعد خرید خود را انجام می دهند. پس اگر در حال عرضه ی هر محصولی هستید، بسته بندی آن بسیار با اهمیت است. این اهمیت، همان دلیلی است که ما در این مقاله در مورد مزایای فیلم استرچ سه لایه صحبت می کنیم.

فیلم استرچ سه لایه چیست؟

در مقالات مختلف در رابطه با فیلم استرچ و کاربردها و مزایای آن صحبت زیادی کردیم. ولی در اینجا بحث در مورد فیلم استرچ سه لایه است. در فیلم استرچ سه لایه، رول های نایلونی هستند که به صورت سه لایه تولید می شوند. چیزی که کاملا طبیعی است این است که نسبت به قبل ضخامت بیشتر شده و در نتیجه استحکام نیز بیشتر شده است. 

تفاوت فیلم استرچ یک لایه و سه لایه در چیست؟

فیلم استرچ سه لایه، درست است که از سه لایه تشکیل شده و از سه ماردون عبور کرده است، ولی ضخامت زیادی ندارد. در واقع می توان گفت که در این حالت استحکام و مقاومت بسیار بالاتر رفته است. همین مقاومت بالاتر باعث می شود که در کاربری هایی که نیاز به استحکام بسیار زیاد است، از فیلم استرچ سه لایه استفاده کنند.

چرا از فیلم استرچ سه لایه استفاده کنیم؟

قبلا توضیح دادیم که بسته بندی در چه حد اهمیت دارد. بسیاری از افراد با توجه به بسته بندی خرید می کنند. به خاطر اینکه همه توجه بالایی به بسته بندی دارند، قوانین زیادی هم برای استانداردهای بسته بندی قرار داده شده است که همه باید به آنها دقت کنند. مثلا شما قصد دارید که محصولات خود را بار بزنید و فرایند حمل و نقل آنها را انجام دهید، به عنوان مثال محصول شما کیسه برنج است، باید از چه چیزی استفاده کنید؟ چگونه باید مانع ریختن آنها شوید؟ و سوالات بسیار زیاد دیگر. اصلا در کل، چگونه باید حمل و نقل محصولات سنگین را انجام دهید؟ 

ضرورت استفاده از فیلم استرچ را در مقاله های متفاوت برای شما توضیح داده ایم. فیلم استرچ ها باعث می شوند که شما به راحتی هر محصولی را جابجا کنید، هر محصولی را می توانید بسته بندی کنید. بعضی از محصولات حجم بالا دارند، یا سختی بالا دارند که شما نیاز دارید که از فیلم استرچ بسیار با کیفیتی برای بسته بندی استفاده کنید. در این مرحله شما مجبورید که به سراغ فیلم استرچ سه لایه بروید. این نوع از فیلم استرچ بسیار استحکام بالایی دارد، حتی می توان روی آن چاپ کرد و بسیار برای کاربر مفید است.

مزایای فیلم استرچ سه لایه

مزایای فیلم استرچ سه لایه

قطعا فیلم استرچ سه لایه مزایای بسیار زیادی دارد. در اینجا تعدادی از این مزایا را توضیح می دهیم.

یکی از مهم ترین مزایای فیلم استرچ سه لایه مقرون به صرفه بودن آن است. بله شاید تعجب کنید که چرا در این حد محکم و با دوام هستند، ولی مقرون به صرفه هم هستند. ما در مقالات دیگر هم توضیح دادیم که فیلم استرچ ها کلا مقرون به صرفه هستند در مقایسه با دیگر روش های بسته بندی که حتی نصف فیلم استرچ هم کارایی ندارند.

یکی دیگر از مزایای فیلم استرچ سه لایه، مقاومت بالا در مقابل سوراخ شدن است. بله قبلا کاملا توضیح دادیم که مقاومت فیلم استرچ چقدر بالا است، ولی الان بحث در مورد فیلم استرچ سه لایه است که فوق العاده محکم تر و بادوام تر است و به فشار بسیار زیادی می توان آن را سوراخ کرد.

مقاله ی قیمت فیلم استرچ بسته بندی را مطالعه بفرمایید.

از دیگر مزایای فیلم استرچ سه لایه، این است که مانع از زدگی و خوردگی وسایل می شود. یکی از دلایل اصلی شما که تصمیم گرفته اید که پلاستیک دور محصولات خود بکشید، این است که قصد دارید که نمی خواهید در خلال سفر، یا حمل و نقل یا … آسیبی به محصول مورد نظر برسد. در فیلم استرچ های سه لایه به دلیل مقاومت بسیار بالایی که دارند، مانع از وارد شدن هر گونه آسیبی به محصول شما می شوند. شما می توانید با خیال راحت محصولتان را با فیلم استرچ بپیچانید و بعد هر جایی که دوست دارید آن را بفرستید.

یکی دیگر از مزایای فیلم استرچ سه لایه این است که نسبت به دما و رطوبت هم بسیار مقاوم هستند. چون احتمال اینکه شما محصول خود را به مکان دیگری ارسال کنید، زیاد است، حتما چیزی که برای بسته بندی استفاده می کنید حتما باید مقاومت بالایی در مقابل دما و رطوبت داشته باشد. شما نمی توانید به خاطر تغییرات دمایی و رطوبت برای محصولاتتان موجب خسارت شوید. فیلم استرچ ها مخصوصا فیلم استرچ سه لایه عدم آسیب رسیدن دمایی و رطوبتی به محصولات شما را تضمین می کند چرا که به خاطر ساختاری که خودش دارد، دارای مقاومت بسیار بالایی است. 

از مزایای فیلم استرچ سه لایه که در بعضی موارد حتی به فیلم استرچ تک لایه هم برتری دارد، این است که تحمل وزن زیاد را دارد. شما به راحتی می توانید برای محصولات بسیار سنگین هم از آنها استفاده کنید. قطعا در این کار هم به خاصیت کشسانی بسیار بالا نیاز دارید و هم به مقاومت و استحکام بالا، که فیلم استرچ سه لایه همه ی موارد را با هم برای شما بوجود می آورد.

یکی دیگر از مزایای فیلم استرچ سه لایه، این است که به خاطر خصوصیات داخلی آنها با خیال راحت می توان از آنها در صنایع حساس، مانند صنایع غذایی، پزشکی و … استفاده کرد. چرا در بسته بندی های این گونه صنایع حتی کوچکترین گرد و خاک و رطوبتی باعث فساد و خرابی می شود. و حساسی در این کار بسیار بالا است. قبلا فیلم استرچ را توضیح داده بودیم که مانع از عبور گرد و خاک و … می شود ولی حال باید بدانید که فیلم استرچ سه لایه برای حساسیت بالا بسیار مناسب است و با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید. 

 

از مزایای فیلم استرچ سه لایه، می توان گفت که قابلیت چاپ بسیار بالایی دارند. می توانید به راحتی روی آنها چاپ کنید و این فیلم ها مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهند.

از دیگر مزایای فیلم استرچ سه لایه، این است که در بسته بندی مواد پودری از آنها استفاده می شود. همانطور که در مقاله نیز اشاره شد، نیاز به بسته بندی وجود دارد که هیچ گونه رطوبت و گرد و خاک و اکسیژن و … وارد نشود، که فیلم استرچ های سه لایه برای این امر فوق العاده هستند.

مزایای فیلم استرچ سه لایه

سخن پایانی راجع به مزایای فیلم استرچ سه لایه

در این مقاله به توضیح مزایای فیلم استرچ سه لایه پرداختیم. افراد و شرکت های زیادی هستند که در حال حاضر، در حال استفاده از فیلم استرچ های سه لایه هستند. و به خاطر کارایی فوق العاده ای که اینها در بسته بندی و … دارند، روزانه به افرادی که از آنها استفاده می کنند اضافه می شود. فیلم استرچ سه لایه در جاهای مختلفی مورد استفاده قرار گرفته شده است، از جمله صنایع حساس غذایی و پزشکی، چرا که در این صنایع دقت و حساسیت بالایی در کار نیاز است. کاربردهای بسیار زیادی از فیلم استرچ سه لایه را برای شما در این مقاله توضیح دادیم، و شما با توجه به نیاز خود می توانید که از آن استفاده کنید. شرکت ما یعنی شرکت پوشش پلاستیک، تجربه ی بسیار زیادی در فروش انواع فیلم استرچ، مخصوصا فیلم استرچ سه لایه دارد، که امیدواریم بتوانیم بهترین نوع را برای شما نیز فراهم نماییم.

امیدواریم که از این مقاله لذت برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

نوزده − سه =

فهرست