بهترین دستگاه تولید شیرینگ پک کدام است؟

بسته بندی کردن، به دلیل حجم بالای محصولاتی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. یکی از محبوب ترین روشهای بسته بندی، بسته بندی به وسیله شیرینگ پک است. 

در این مقاله قصد داریم اطلاعات بسیار زیادی در رابطه با شیرینگ کردن، نایلون شیرینگ پک و دستگاه تولید شیرینگ پک در اختیار شما قرار دهیم.

اگر که شما نیز در کسب و کار خودتان به شیرینگ کردن نیاز دارید حتما این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمایید. 

 

باید بگویم که اگر نایلون شیرینگ پک با کیفیتی داشته باشید، می توانید به بهترین شکل ممکن محصولاتی مانند ژله، مواد غذایی، انواع تخم های کشاورزی، گوشت و آجیل و موارد بسیار مهم دیگری را بسته بندی کنید.

دستگاه تولید شیرینگ پک

دستگاه تولید شیرینگ پک

 

یک دستگاه تولید شیرینگ پک چگونه کار میکند؟

بعد از اینکه محصول را به دستگاه وارد کردیم، که در بعضی از دستگاهها محصول می تواند از دو طریق وارد دستگاه شود، نایلون شیرینگ برش داده می‌شود و بعد از اینکه داخل تونل قرار گرفت، نایلون به اطراف محصول وارد میشود و با استفاده از حرارت نایلون در دور محصول شیرینگ میشود و فعالیت شیرینگ پک انجام میشود و محصول بسته بندی می شود.

معمولاً در انتهای تونل یک قسمت به عنوان خنک کننده وجود دارد که فرایند بسته بندی را تکمیل می‌کند. 

اندازه نایلون و همچنین میزان حرارتی که باید به این فرآیند وارد شود، با استفاده از سنسور ترموستات که در صفحه نمایش نیز دیده می شود قابل تغییر و قابل کنترل است.

 

بهترین دستگاه تولید شیرینگ پک:

 برای انواع مختلف اندازه ها و جنس های مختلف دستگاه شیرینگ پک وجود دارد که ما می توانیم هر محصولی را که داریم با استفاده از آنها بسته بندی کنیم. یکی دیگر از مواردی که وجود دارد این است که شما با توجه به محصول و بودجه و موارد دیگری که دارید می توانید انتخاب کنید که از دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک و نیمه اتوماتیک یا دستی استفاده کنید.

دسته بندی ها و گروه بندی های مختلفی برای دستگاه تولید شیرینگ پک وجود دارد که در اینجا تعدادی از آنها را معرفی می کنیم.

یکی از انواع این گروه بندی ها تقسیم بندی دستگاه های شیرینگ پک دستگاه تولید شیرینگ پک تونلی و کابینی است.

در دستگاه شیرینگ پک کابینی، به دلیل حجم کوچکی که دارد، باعث می شود که برای مواردی که تعداد محصولات کمتر هستند بسیار مورد استفاده قرار بگیرد. ظاهری که دستگاه تولید شیرینگ پک کابینی دارد، شبیه به یک میز است. زمانی که نایلون در داخل آن دستگاه قرار می گیرد، به دلیل اینکه المنت های گرمایشی در داخل آن وجود دارند، این المنت ها به نایلون حرارت وارد می‌کنند و باعث می‌شوند که به دور محصول شیرینگ شوند.

امکان اینکه دستگاه شیرینگ پک کابینی را در جاهای مختلفی مانند قنادی ها، فروشگاه ها و سوپرمارکت ها و در دست تولید کننده های کوچک ببینید، بسیار زیاد است. چرا که همانطور که گفتیم این دستگاه کوچک است و برای محصولات کوچک تر و با تعداد کم بسیار کاربرد دارد و از طرفی بودجه کمتری را نیاز است که برای آن اختصاص دهید. 

نحوه عملکرد دستگاه تولید شیرینگ پک کابین ای به این شکل است که اپراتور نقش مهمی دارد. از زمانی که قرار است که نایلون شیرینگ را در داخل دستگاه قرار دهد، تا زمانی که باید دهنه ی دستگاه را به اندازه و متناسب محصول باز کند، و بعد از آن گرمایشی که دستگاه وارد می کند و محصول شیرینگ می شود و در ادامه برای مراحل نهایی و دوخت زدن و جدا کردن پسماند نایلون شیرینگ و موارد دیگر. در تمامی این مراحل اپراتور نقشی بسیار مهم دارد.

و اما در مورد دستگاه تولید شیرینگ پک تونلی: از دستگاه شیرینگ پک تونلی در کارخانجات و صنایع بزرگ استفاده می شود. چرا که این دستگاه می‌تواند خط های بسته‌بندی مختلفی را پوشش دهد و محصولات بسیار زیادی را در دقیقه بسته بندی کند و همین دلیل است که در کارخانه جات و همچنین تولید کننده هایی که تعداد محصولات زیادی دارند، از این دستگاه برای شیرینگ کردن محصولات خود استفاده می کنند. از طرفی میزان بودجه ای که باید برای خرید این دستگاه کنار بگذارید بسیار بیشتر از مورد کابینی مربوط به آن است.

برای انتخاب و خرید انواع نایلون شیرینگ پک روی لینک بزنید.

 اما به سراغ پاسخ سوال خود برگردیم، بهترین دستگاه تولید شیرینگ پک کدام است؟

 بهترین دستگاه شیرینگ پک همان است که متناسب با کار شما باشد. شما بر اساس نوع و تعداد محصولات خود و همچنین میزان بودجه ای که دارید انتخاب می کنید که از چه دستگاه نایلون شیرینگ پک استفاده کنیم. در ابتدا بهترین دستگاه تولید شیرین تر را متناسب با کار خود انتخاب می کنید و پیدا میکنیم.

در مرحله بعد باید به سراغ جنس و کیفیت دستگاه تولید شیرینگ پک برویم. برای اینکه بهترین جنس را برای دستگاه خود پیدا کنیم، باید از شرکت های بسیار معتبر و متخصص در این زمینه خرید خود را انجام دهیم.

 ما به شما شرکت خود یعنی شرکت پوشش پلاستیک صائن را پیشنهاد می دهیم. ما تجربه و تخصص بسیار زیادی در زمینه ی تهیه و فروش انواع مختلف دستگاه های تولید شیرینگ پک داریم. افراد بسیار زیادی به ما اعتماد کرده اند و خرید خود را از شرکت ما انجام داده اند و در این زمینه بسیار موفق بوده اند و تجربه بسیار خوبی را برای خود رقم زده اند.

حتما به مقاله ی قیمت نایلون شیرینگ پک سر بزنید.

دستگاه تولید شیرینگ پک

دستگاه تولید شیرینگ پک

 

 ما همچنین متخصصان ای داریم که می توانند به بهترین شکل ممکن شما را در امر خرید خود راهنمایی کنند تا اینکه بتوانید به بهترین شکل تصمیم بگیرید که کدام نوع از دستگاه شیرینگ پک را تهیه بفرمایید.

 

یکی دیگر را دسته بندی هایی که برای دستگاه های تولید شیرینگ پک وجود دارد، تقسیم بندی دستگاه شیرینگ پک به دستگاه های اتوماتیک نیمه اتوماتیک و دستی است. 

اینکه شما کدام یک از این انواع مختلف دستگاه ها را انتخاب کنید، کاملا بستگی به نیاز و کاربردی دارد که برای شما پاسخگو است. اما هزینه‌ای که باید برای خرید دستگاه دستی، اتوماتیک و نیمه اتوماتیک کنار بگذارید، کاملاً با یکدیگر متفاوت است. از دستگاه شیرینگ پک تمام اتوماتیک در جاهایی استفاده می‌شود که تعداد محصولات بسیار زیادی را برای بسته بندی دارند و از طرفی از نیمه اتوماتیک و دستی برای جاهایی که تعداد محصولات کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، استفاده می شود.

از طرفی قیمت دستگاه تولید شیرینگ پک اتوماتیک بسیار گران تر از دیگر موارد است. ولی شما باید یادتان بماند که بهترین دستگاهی که می‌توانید انتخاب کنید، همان دستگاهی است که مناسب کار شماست. اگر شما تعداد محصول کمی را تولید می کنید و نیاز دارید که آنها را بسته بندی کنید به هیچ عنوان نباید از دستگاه شیرینگ پک تمام اتوماتیک استفاده کنید، چرا که فقط بودجه زیادی را صرف میکنید و شما به دستگاه نیمه اتوماتیک یا دستی نیاز دارید. 

دستگاه تولید شیرینگ پک

دستگاه تولید شیرینگ پک

 

سخن پایانی

 ما در این مقاله در رابطه با انواع مختلف دستگاه تولید شیرینگ پک صحبت کردیم. و تصمیم گرفتیم که بهترین آنها را به شما معرفی کنیم که بهترین دستگاه شیرینگ پک خود را چگونه پیدا کنید. نکته مهمی که در این زمینه وجود دارد این است که، بهترین دستگاه شیرینگ همان دستگاهی است که مناسب ترین دستگاه با توجه به نیاز شماست. اما با کمک متخصصان و افراد ماهر در این زمینه باید آن را پیدا کنید. ما در شرکت پوشش پلاستیک صائن، افراد متخصصی را داریم که در زمینه تولید انواع مختلف دستگاه نایلون شیرینگ پک فعالیت می‌کنند و می‌توانند سوالات شما را در این زمینه پاسخگو باشند. و همچنین برای شما کاملا مشخص کنند که بهترین دستگاه تولید شیرینگ پک با توجه به نیاز و محصولات شما چه دستگاهی است.

 امیدوارم که از این مقاله لذت برده باشید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

12 − 3 =

فهرست