بهترین تولیدکننده نایلون گلخانه ای کدام است؟

نایلون گلخانه ای از جمله ضروری ترین وسایلی است که در سال های اخیر محبوبیت بسیار زیادی را در میان کشاورزان پیدا کرده است. به دلیل سیاست های بسیار مختلفی که برای کشورهای مختلف وجود دارد، از جمله افزایش محصولات کشاورزی، کمبود فضا برای کشاورزی، کم بودن آب و موارد بسیار زیاد دیگر، کشورهای زیادی رو به سوی کاشت در گلخانه ها آورده اند. از این سو بهترین تولیدکننده نایلون گلخانه ای یکی از مهم ترین مسائلی است که تمامی صاحبان گلخانه ها با آن سر و کار دارند.

اگر که شما هم در این زمینه فعالیتی دارید، یا قصد دارید که فعالیت خود را شروع کنید حتما این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمایید.

تولیدکننده نایلون گلخانه ای

تولیدکننده نایلون گلخانه ای

 

چه فیلم پلاستیکی برای گلخانه بهتر است؟

انواع مختلفی از نایلون های گلخانه ای وجود دارند، ولی انتخاب بهترین نایلون گلخانه‌ای منوط بر این است که بهترین تولیدکننده نایلون گلخانه ای را پیدا کنید. 

پس شما باید نسبت به اینکه چه نایلون گلخانه ای را انتخاب کنید، اطلاعاتی داشته باشید تا پس از آن بتوانید بهترین تولیدکننده نایلون گلخانه ای را تشخیص دهید. 

اگر پس از مطالعه مقاله باز هم احساس می کردید که اطلاعات کافی را به دست نیاورده اید، می توانید از پشتیبانان ما سوالات خود را بپرسید.

 

عملکرد پلاستیک گلخانه ای چیست؟

عملکرد یک پلاستیک گلخانه ای بسته به منطقه ای که در آن قرار دارید و آنچه که قصد دارید در آن رشد دهید، متفاوت است.

یکی از وظایف اصلی پلاستیک کشاورزی در پوشش های گلخانه ای، محافظت از محصولات در برابر تغییرات دمایی ناگهانی، حفظ ریزاقلیم در داخل گلخانه و همچنین بهره مندی از خواص نوری آن است.

هر پوشش دارای خواص متفاوتی است که مستقیماً بر محصولات کاشته شده تأثیر می گذارد.

فیلم های مخصوص مالچ کشاورزی برای محافظت از محصولات و خاک در برابر عوامل مخرب جوی طراحی شده است که می تواند زمین را خشک کند، باعث خراب شدن محصول و میوه شود و زمین را از مواد مغذی مفیدی که برای رشد گیاهان ضروری است خلاص کند.

لایه‌های مالچ‌پاشی همچنین از رشد علف‌های هرز جلوگیری می‌کنند و با عدم تماس مستقیم با زمین، محصولات با کیفیت بهتری به دست می‌آورند.

این نایلون ها را می توانید در جائیکه بهترین تولیدکننده نایلون گلخانه ای است، پیدا کنید.

 

انتخاب نایلون گلخانه ای بر اساس موارد مختلف:

بسته به محصول و مکانی که در آن قرار دارید، آب و هوا متفاوت خواهد بود و شما به یک نوع فیلم کشاورزی متناسب با آن خواسته ها نیاز خواهید داشت.

طیف کاملی از فیلم‌های گلخانه‌ای، بسته به آب و هوا و محل محصول شما وجود دارند که همیشه از آنها در برابر عوامل جوی محافظت و آماده می‌کنند. به عنوان مثال، فیلم هایی وجود دارند که به ویژه برای آب و هواهایی بسیار سخت طراحی شده است، با خواص نوری و مکانیکی عالی، مقاومت بالایی در برابر تخریب از طریق تشعشعات خورشیدی ارائه می دهد. همچنین در برابر گوگرد و کلر به مدت 3 سال مقاوم است.

تولیدکننده نایلون گلخانه ای

تولیدکننده نایلون گلخانه ای

 

عواملی که در انتخاب فیلم گلخانه ای باید در نظر گرفته شود:

برای انتخاب یک پوشش گلخانه ای یا فیلم کشاورزی مناسب، که از بهترین تولیدکننده نایلون گلخانه ای آن را تهیه می کنید، باید موارد زیر را در نظر بگیریم:

  • دوام: خواص فیزیکی و مکانیکی فیلم، و کاربرد صحیح در آب و هوای منطقه بسیار مهم است.
  • اثر حرارتی: اثر حرارتی یک پلاستیک گلخانه ای از وارونگی های حرارتی احتمالی جلوگیری می کند. برای مکان هایی با ایزوله ی بالا در روز و دمای پایین در شب توصیه می شود.
  • شفافیت: انتقال عالی نور مرئی.
  • خواص ضد چکه: برای جلوگیری از تراکم در داخل پوشش دوبل انجام می گیرد. قطرات آب بر روی نایلون های گلخانه ای جمع می شوند و دوباره بر روی گیاهان چکه میکنند که باعث بیماری گیاهان می شود. به همین دلیل نایلون های گلخانه ای دارای خواصی هستند که مانع از چکیدن این قطرات بر روی گیاهان می شوند. 
  • ضخامت: ضخامت نایلون های گلخانه ای بسته به اینکه گلخانه ی شما در کجا قرار دارد و اینکه چه محصولی را پرورش می دهید، بسیار مهم است.

نایلون گلخانه ای پوشش پلاستیک، بهترین نایلون گلخانه ای و بهترین تولیدکننده نایلون گلخانه ای:

انواع پلاستیک برای گلخانه کدامند؟

تفاوت بین فیلم حرارتی و غیر حرارتی چیست؟

فیلم های حرارتی برای جلوگیری از تغییرات ناگهانی دما بین روز و شب ساخته شده اند. فیلم‌های غیر حرارتی در مناطقی توصیه می‌شود که از تفاوت شدید دمای روز و شب رنج نمی‌برند. از آنجایی که آنها افزودنی حرارتی ندارند، اگر درجه حرارت در شب به شدت کاهش یابد، “وارونگی گرما” ممکن است رخ دهد.

تفاوت بین فیلم معمولی و فیلم ضد عفونی کدام است؟

یک پلاستیک معمولی دارای نفوذپذیری است که به گازها اجازه می دهد از ریز منافذ آن عبور کنند و باعث خروج ماده ضد عفونی کننده خاک می شود.

مواردی که در جهت بهبود نایلون های گلخانه ای انجام گرفته شده است:

  • خواص حرارتی
  • نفوذپذیری بهبود یافته
  • مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV) و حملات شیمیایی

پوشش دولایه ای:

این نایلون کشاورزی، که بهتر است آن را از بهترین تولیدکننده نایلون گلخانه ای آن را تهیه کنید، عمدتاً به عنوان پوشش دوتایی در ماه‌هایی که دمای بیرونی کمتری دارند، استفاده می‌شود و هدف آن افزایش دمای داخل گلخانه در سردترین ماه‌های سال است.

با استفاده از این فیلم به سودآوری بیشتر در تولید محصولات، جلوگیری از ریزش قطرات آب و تراکم از پشت بام، و همچنین یک سیستم گرمایش غیرفعال اقتصادی دست پیدا می کنیم . این پوشش دوگانه همچنین از بیماری های ناشی از تراکم، داخل گلخانه جلوگیری می کند. در آب و هوای بارانی، قرار دادن این پوشش دوتایی به عنوان یک سیستم حفاظتی مضاعف ضروری و توصیه می شود.

همچنین از تماس آفت کش ها با روکش ها جلوگیری می کند و عمر آنها را به طور پایداری طولانی می کند و تغییر رنگ را به تاخیر می اندازد.

فیلم های هیدروپونیک:

برای کشت کمتر خاک، ما یک فیلم گلخانه ای دو رنگ ویژه (سفید / سیاه) با ضخامت 100 میکرون داریم.

این محصول چه چیزی را به شما ارائه می دهد؟

  • خواص مکانیکی عالی، قوی و محکم برای زیرلایه.
  • به دلیل رنگ سفید خود از سوزاندن گیاهان جلوگیری می کند.
  • از تبخیر در محلول های غذایی گیاه جلوگیری می کند.
  • تابش خورشید را با تامین نور اضافی منعکس می کند.
  • ما برداشت زودتر از موعد خواهیم داشت.
  • از آفات و حشرات خاص جلوگیری می کند و آنها را کاهش می دهد.

فیلم های تونلی و گلخانه ای:

نایلون های گلخانه ای قادرند محصولات را از عوامل خارجی که می توانند بر آنها تأثیر منفی بگذارند، جدا کنند. بسته به منطقه، آب و هوا یا نیاز هر محصول، می‌توانیم چندین نوع نایلون داشته باشیم.

امکاناتی که برای این فیلم ها وجود دارد عبارتند از:

  • محدوده TRC: برای اثر عایق حرارتی بهینه، جلوگیری از وارونگی حرارتی احتمالی توصیه می شود.
  • محدوده ی پلاسترمی: با مقاومت عالی در برابر طول عمر و تخریب، توسط تشعشعات خورشیدی و درمان های شیمیایی مشخص می شود.
  • مقاومت مکانیکی بی عیب و نقص، با رفتار بهینه در برابر سایر عوامل خارجی مانند باد، باران، تگرگ و غیره.

تونل های کوچک و متوسط:

در تونل‌های کوچک و متوسط، هوای گرم کمی در داخل گردش می‌کند، معمولاً به راحتی از بین می‌رود و حفظ دمای پایدار در طول روز، غیرممکن می شود.

فیلم های سیلو:

فرآیند سیلو یا سیلاژ، یک تکنیک موثر است که برای موفقیت آن به پلاستیک باکیفیت نیاز دارد. 

نگهداری علوفه ها با تمام خواصشان در شرایط بهینه کار آسانی نیست و به همین دلیل این نایلون گلخانه ای از اهمیت بالایی برخوردار است.

مطالعه ی مقاله ی بهترین شرکت برای خرید نایلون گلخانه ای کدام است؟  را توصیه می کنم.

بهترین تولیدکننده نایلون گلخانه ای کدام است؟

بهترین تولیدکننده نایلون گلخانه ای همان شرکتی است که اعتبار بسیار بالایی در کنار تنوع بسیار زیاد، در میان نایلون های گلخانه ای داشته باشد. شما باید شرکتی را برای خرید نایلون خود انتخاب کنید که مطمئن باشید شما را به مقصودتان می رساند.

تولیدکننده نایلون گلخانه ای

تولیدکننده نایلون گلخانه ای

 

سخن پایانی 

در این مقاله در رابطه با بهترین تولیدکننده نایلون گلخانه ای صحبت کردیم و گفتیم این بهترین تولیدکننده باید تنوع بسیار زیادی از انواع مختلف نایلون های گلخانه ای داشته باشد. و همچنین اعتبار بسیار بالایی داشته باشد که ما مطمئن باشیم که همان نایلونی را که قصد داریم بخریم را به ما تحویل دهند و همچنین کیفیت بسیار بالایی داشته باشد. ما در شرکت پوشش پلاستیک صائن سالهاست که در زمینه ی تهیه و تولید انواع مختلف نایلون های گلخانه‌ای تلاش بسیار زیادی کرده و اعتبار بسیار زیادی را جذب کرده ایم.

مطالعه مقالات مربوط به استرچ غذایی و فیلم استرچ را به شما معرفی می کنیم.

امیدوارم که از مطالعه این مقاله لذت برده باشید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

2 × دو =

فهرست