به چه دلایلی از سلفون مواد غذایی استفاده می شود؟

یکی از شیوه هایی که برای محافظت از چیزهای حساس به خصوص خوراکی ها به کار گرفته می شود استفاده از سلفون مواد غذایی است. بسته بندی کردن موجب می شود تا آنها از شر آلودگی ها و موجودات موذی در امان بمانند.

در واقع استفاده از چنین روشی از این منظر اهمیت دارد که غذاها بسیار حساس هستند و اگر به بسته بندی کردنشان اهمیت داده نشود می توانند موجب بیمار شدن انسان ها شوند. از همین رو کارخانه ها و کسب و کارهای شخصی از سلفون مواد غذایی استفاده می نمایند.

سلفون مواد غذایی

سلفون مواد غذایی

این ستون ها به صورت محافظ عمل می کنند تا هیچ مشکلی برای خوراکی ها به وجود نیاید و سالم به دست مشتریان مصرف کننده برسد. در واقع سلفون مواد غذایی این اطمینان را به مشتریان می دهد که در امر سالم تهیه شدن آنها نهایت تلاش صورت گرفته است.

تجربه نشان داده است که مواد خوراکی که از سلفون مواد غذایی استفاده می کنند، در جوامعی مثل ایران که به نکات بهداشتی اهمیت می دهند بیشتر مورد توجه مشتریان قرار می گیرند. زیرا مشتریان می دانند که غذا اگر سالم نباشد می تواند موجب مشکلاتی برای آنها شود.

همچنین استفاده از این شیوه موجب می شود تا غذاها طراوت و شادابی خود را بسیار بهتر حفظ نمایند و به رخ بکشند. غذایی که رنگ و رخ مناسبی داشته باشد قطعا بسیار بهتر مورد توجه مشتری قرار می گیرد و بسیار بهتر خریداری می گردد.

در ادامه این مقاله به دلایلی که باعث شده تا استفاده از سلفون مواد غذایی افزایش پیدا کند اشاره کرده و مختصری که در حوصله این متن کوتاه بگنجد شرح می دهیم تا شما خواننده عزیز و گرامی با آن دلایل بیشتر آشنا شوید.

 

سلفون مواد غذایی چیست؟

نوعی پوشش نازک پلاستیکی شفاف است که خاصیت کشسانی و چسبنده دارد که از آن برای بسته بندی کردن چیزهایی که ضرورت دارد تا از منظر بهداشتی مورد توجه قرار بگیرند استفاده می گردد. این سلفون ها به آسانی در دسترس هستند و امروزه در خانه ها هم برای بسته بندی غذاها و میوه ها مورد استفاده قرار می گیرند تا به طول عمر سالم بودنشان افزوده گردد.

دلایل استفاده از سلفون مواد غذایی:

اگر استفاده از سلفون برای بسته بندی مواد غذایی افزایش پیدا کرده است به علت مزیت هایی است که دارد. در واقع سلفون باعث می شود تا مواد غذایی بسیار بهتر از قبل حفظ بماند تا سر فرصت بشود از آنها استفاده نمود. در ادامه این دلایل نام برده می شود و مختصر شرح داده می شود.

بهداشت غذاها حفظ می شود:

یکی از بزرگترین دلایلی که برای بسته بندی از سلفون مواد غذایی بهره برده می شود نکات بهداشتی است. تجربه نشان داده است که اگر غذاها سرشان باز باشد آلودگی ها محیطی را به سمت خود جذب خواهند کرد و می توانند موجب بیماری انسان شوند.

از قدیم گفته اند غذای شما داروی شماست و داروی شما غذای شماست. انسان ها اگر به بهداشت غذا توجه نکنند ممکن است دچار هر بیماری ای که فکرش را بکنید بشود. صنایع غذایی و فروشگاه هایی که با مواد غذایی سر و کار دارند بسیار حساس هستند و باید به نکات توجه نمایند.

اداره بهداشت جاهایی را که برای انسان تولید غذا می کنند به شدت نظارت می کند و اگر از بسته بندی مناسب برای محصولات خود استفاده ننمایند نسبت به پلمپ کردن آن واحد هیچ گونه شکی به خود راه نمی دهد زیرا می داند که این واحدها می توانند موجب بیماری افراد جامعه شوند.

برای دیدن انواع مختلف استرچ غذایی روی لینک بزنید.

سلفون مواد غذایی

سلفون مواد غذایی

 

مواد غذایی تازه می مانند:

زمانی که مشتریان به بازار مراجعه می کنند همواره به دنبال خوراکی هایی می گردند که تازه تر هستند. مشتریان طبق تجربه به دست آورده اند خوراکی هایی که از سلفون مواد غذایی بهره می برند دارای سلامت بالایی هستند.

به علت بسته بندی مناسب که این جور محصولات دارند مشتریان به آنها بهتر اعتماد می کنند. زیرا می دانند از تازگی و سلامت بالایی برخوردار هستند. یک ماده غذایی که تازگی دارد لذت چشیدن یک طعم تازه را به مشتریان هدیه می دهد.

حشرات و حیوانات موذی از مواد غذایی دور می مانند:

حشرات و حیوانات موذی مثل موش همه جا در کمین مواد غذایی ما انسان ها هستند. اگر غذاها به صورت مناسب بسته بندی نشوند ممکن است توسط این موجودات آلوده شده و سلامت انسان ها به خاطر استفاده از آنها به خطر بیفتد.

معمولا جاهایی که با مواد غذایی ارتباط دارند و دست به تولیدشان می زنند آنها را با سلفون مواد غذایی بسته بندی می نمایند تا این موجودات نتوانند به آنها نزدیک شوند. نزدیک نشدن چنین موجوداتی باعث می شود تا سلامت غذاها بسیار بهتر از قبل تامین گردد.

مواد غذایی در نظر خریدار باکیفیت تر جلوه می کنند:

خوراکی هایی که با سلفون مواد غذایی بسته بندی می شوند در نظر مشتریان بسیار بهتر جلوه می کنند و این فکر به ذهن آنها خطور می کند که از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. البته که حق با مشتریان است و بسته بندی باعث می شود تا کیفیت آنها حفظ گردد.

غذاهایی که در مجاورت گرد و خاک یا آلودگی ها نباشند قطعا کیفیت بسیار قابل قبول تری دارند. کیفیت مناسب خوراکی باعث می شود تا مشتری نسبت به آن احساس خوبی داشته باشد و برای خریداری کردنش هیچ شکی به خود راه ندهد زیرا می داند سلامتش به خطر نمی افتد.

استحکام بسته بندی مواد غذایی بهتر می شود:

سلفون مواد غذایی به علت خاصیت کشسانی و چسبندگی بالایی که دارد می تواند کیفیت استحکام بسته بندی مواد غذایی را افزایش دهد. مواد غذایی اگر از کیفیت بسته بندی مناسب و محکمی برخوردار نباشند ممکن است در زمان جابجایی دچار آسیب شوند.

بسته های غذایی که دچار آسیب دیدگی باشند کمتر مورد توجه و اعتماد مشتریان قرار می گیرند. مشتری علاقه دارد بسته غذایی که به دستش می رسد از نظر فیزیکی سالم باشد و اگر چنین نباشد این حس به او دست می دهد که ممکن است ناسالم باشد.

سلفون مواد غذایی

سلفون مواد غذایی

شفاف بودنش باعث می شود محتویات بسته مشخص باشد:

یکی دیگر از دلایلی که از سلفون مواد غذایی استفاده می گردد شفاف بودن آن می باشد. بسیاری از غذاها هستند که مشتری در زمان خرید ضرورت دارد تا به آن بتواند توجه نموده و انتخاب نماید. این توجه از منظر دانستن رنگ یا حتی کیفیت آنها می تواند باشد.

اگر بسته بندی به صورتی باشد که داخل آن قابل مشاهده نباشد ممکن است مشتری اعتماد نکند. به همین دلیل فروشنده ها آنها را به صورتی بسته بندی می نمایند که بتوان داخل آن را به وضوح هر چه تمام تر بشود دید و دست به انتخاب کردن زد.

 توصیه می کنم مقاله ی سلفون و نایلون را مطالعه بفرمایید.

در انتها

همان گونه که در مقاله بالا دیدید و دانستید استفاده از سلفون مواد غذایی به یک امر کاملا با اهمیت تبدیل شده است. شرکت هایی که از این شیوه بهره می برند بسیار بیشتر مورد توجه قرار می گیرند و مشتریان به آنها اعتماد کرده و محصولاتشان را با خیال راحت خریداری می کنند زیرا می دانند مشکلی برای سلامت آنها پیش نمی آید.

در آخر لازم به یادآوری است که شرکت پوشش پلاستیک صائن با سال ها تجربه در زمینه تولید انواع سلفون، این آمادگی را دارد تا آن را برای شما فروشندگان عزیز و گرامی در هر کجای کشور ارسال نماید. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر با شماره های واحد روابط عمومی ما که در ادامه قرار داده می شود تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

1 × چهار =

فهرست