بهترین شرکت معتبر تولید فیلم استرچ کدام است؟

یکی از رایج ترین راه های بسته بندی در کل جهان استفاده از فیلم استرچ است. هزاران کارخانه و بیزینس مختلف از فیلم استرچ استفاده می کند. شما ممکن است با توجه به فعالیت خود از فیلم سرچ دستی یا ماشینی استفاده کنید. با توجه به مطالبی که در اینجا گفته شد شاید مهمترین سوالاتی که در ذهن شما ایجاد شده است این است که چگونه شرکت معتبر تولید فیلم استرچ را پیدا کنیم؟

اگر که به دنبال شرکت معتبر تولید فیلم استرچ هستید، این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمایید تا بتوانید به جواب سوال خودتان برسید. 

شرکت ما یعنی شرکت پوشش پلاستیک صائن، سالها تجربه در زمینه تولید و فروش انواع مختلف فیلم استرچ دارد. زمینه کاری ما هم در داخل کشور هست و هم در خارج از کشور. یعنی اینکه ما انواع مختلف فیلم استرچ را به خارج از کشور صادر می نماییم. پس شما می‌توانید مطمئن باشید که شرکتی با تجربه بسیار بالا در این زمینه برای خرید فیلم استرچ خود انتخاب کرده اید. 

شرکت معتبر تولید فیلم استرچ

شرکت معتبر تولید فیلم استرچ

در ادامه مقاله قصد داریم که تعدادی از بهترین فیلم استرچ ها را برای شما معرفی کنیم و همچنین در رابطه با شرکت معتبر تولید فیلم استرچ توضیحات بیشتری بدهیم. 

برای خرید انواع فیلم استرچ حتما روی لینک بزنید.

فیلم استرچ دستی:

فیلم سرچ دستی نوع خاصی از انواع فیلم استرچ است که به طور خاص برای پالت بندی و یا بسته بندی به صورت دستی به کار گرفته می شود. این نوع از انواع فیلم استرچ برای فعالیت هایی که در تعداد کمتر و همچنین با سرعت کمتر هستند بسیار مفید هستند. استفاده از فیلم استرچ دستی ممکن است باعث صدمه دیدن افرادی که با آنها کار می‌کنند نیز شوند. و قطعاً نیز باید بگویم که این فیلم استرچ ها برای مواردی که تعداد پالت ها و بسته بندی ها بیشتر از ده مورد در روز باشند کارایی زیادی ندارند. پس شما اول باید تشخیص دهید که آیا فیلم استرچ مورد نظر شما فیلم استرچ دستی است یا نه؟ برای تشخیص این مورد بهتر است که با یک متخصص صحبت کنیم. تعداد زیادی شرکت معتبر تولید فیلم استرچ دستی وجود دارد که شرکت پوشش پلاستیک صائن، نیز یکی از بهترین آنها است. 

فیلم استرچ ماشینی:

این فیلم استرچ برای دستگاه‌های فیلم استرچ تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرند. این فیلم استرچ ها در اندازه ها و سایز های بزرگتری نسبت به فیلم استرچ های دستی مورد استفاده قرار می‌گیرند و به دلیل اینکه در داخل دستگاه قرار می‌گیرند و کشیده می شوند، دیگر نیاز به نگران بودن در مورد اینکه افرادی که با آن کار می کنند صدمه ببینند، نباید باشیم. این فیلم استرچ های ماشینی در دستگاهی مانند دستگاه های میز گردان، بازو چرخشی، حلقه چرخشی یا دستگاه فیلم استرچ افقی مورد استفاده قرار می گیرند. این فیلم استرچ بسته بندی هایی بسیار امن تر، با تعداد بیشتر وبا کمترین میزان پسماند را برای ما به همراه دارد. اگر که به دنبال بهترین شرکت معتبر تولید فیلم استرچ ماشینی هستید، باید بگویم که ما تجربه بسیار زیادی در زمینه فروش انواع مختلف این فیلم استرچ ها داریم. 

فیلم استرچ قالب ریزی شده:

برای ساخت این فیلم استرچ از روش قالب ریزی خارجی استفاده می شود. از جمله مهمترین مواردی که در ساختار فیلم استرچ قالب ریزی شده می توان دید، باید به ساختار بصری بسیار زیبا، تمیزی، شفافیت، مقاومت بسیار بالا در برابر پاره شدن، اتصال بسیار بالا و همچنین ضخامت بسیار بالا اشاره کرد. 

فیلم استرچ های از قبل استرچ شده Pre-Stretched:

فیلم استرچ از قبل در کارخانه استرچ می‌شوند، و سپس برای کاربر مورد استفاده قرار می گیرند و در حالت فروش قرار می گیرند. از جمله خصوصیات که این فیلم ها دارند می توان به کاربرد و کارایی بسیار امر و ساده آنها، اپراتور نیاز به تلاش زیادی برای بسته بندی محصول ندارد و با استفاده از این فیلم استرچ ها اپراتور بسیار راحت می تواند کار را انجام دهد، پسماند بسیار کمی دارند، قابل بازیافت هستند و کاملاً قوی و ثابت نیز هستند. 

توصیه می کنم مقاله ی فیلم استرچ و شیرینگ را مطالعه بفرمایید.

شرکت معتبر تولید فیلم استرچ

شرکت معتبر تولید فیلم استرچ

فیلم استرس‌های وزیده شده:

این فیلم استرچ ها از وزیده شدن خارجی به دست می آیند . با استفاده از میزان باد وزیده شده، ضخامت این فیلم استرچ ها مشخص میشود. زمانی که فرایند به اتمام می رسد، باد سرد وزیده میشود و پایان تشکیل شدن فیلم استرچ را تعیین می‌کند. که این باد سرد همچنین به ضخیم شدن و محکم تر شدن این فیلم استرچ در مقابل با مسائل مختلف کمک بسیار زیادی می کند. از این فیلم استرچ برای محصولاتی که دارای لبه های تیز هستند استفاده می شود. ولی یکی از معایبی که این فیلم استرچ ها دارند این است که شفافیت بالایی ندارند و زمانی که بسته بندی انجام می گیرد، نمی توانید به راحتی درون بسته بندی را ببینید. 

چگونه بفهمیم که فیلم استرچی که انتخاب کرده ایم، بهترین فیلم استرچ و مناسب برای کار ما است؟

 بهترین فیلم استرچ برای محصولات ما همان است که باعث شود محصولات ما در طول حمل و نقل و ارسال هیچگونه اتفاق مضری برای آنها نیفتد. میزان نیرویی که این فیلم باید به محصول ما وارد کند، باید به اندازه‌ای باشد که در امن ترین حالت ممکن، محصول ما به مقصد برسد. حتی اگر که بهترین فیلم استرچ و با کیفیت بسیار بالا انتخاب شود، اگر نیروی کافی در آن مورد دقت قرار نگیرد، تمام هزینه ای که انجام داده ایم به هدر می رود. 

نکته ای که وجود دارد این است که انواع مختلفی از این استرچ ها وجود دارند که شما می توانید برای صادرات و ارسال محصولات خودتان از آنها استفاده کنید. 

حال نکته ای که وجود دارد این است که، چگونه بهترین فیلم استرچ مناسب خودتان را پیدا کنید؟

 قطعاً بهترین فیلم استرچ، مناسب ترین فیلم استرچ برای کار شماست. اگر که تجربه کافی در این زمینه داشته باشید، کاملاً با سعی و خطا تا به حال متوجه شده اید که کدام یک از فیلم ها برای شما مناسب هستند. ولی اگر که تجربه کافی در این زمینه ندارید، باید معیارهای مختلفی را مد نظر قرار دهید. از جمله این معیارها، باید به میزان بودجه ی خود، منطقه ای که قرار است محصولات ارسال کنید، روش ارسال، نوع محصول، شکل محصول و موارد بسیار زیاد دیگر دقت کنید.

 توصیه ای که ما داریم این است که، برای انتخاب فیلم استرچ مناسب خودتان، با متخصصین در این زمینه حتماً صحبت کنید. آنها با توجه به نوع محصول شما، به شما مشاوره می‌دهند که کدام یک از انواع فیلم استرچ برای شما مناسب هستند.

 قطعاً زمانی که بهترین شرکت معتبر تولید فیلم استرچ را پیدا کنید، متخصصین در همان شرکت می توانند بهترین راهنمایی ها را در اختیار شما قرار دهند.

ما در شرکت پوشش پلاستیک صائن، که با توجه به تجربیات بسیار بالایی که در این زمینه داریم، خود را یکی از بهترین شرکت معتبر تولید فیلم استرچ می دانیم، متخصصان زیادی داریم که می توانند در امر خرید انواع مختلف فیلم استرچ به شما کمک کنند. شما نوع محصول خود را مشخص می کنید و آنها برای شما مشخص میکنند که از کدام یک از انواع فیلم استرچ باید استفاده کنید.

شرکت معتبر تولید فیلم استرچ

شرکت معتبر تولید فیلم استرچ

سخن پایانی

 در این مقاله از سایت پوشش پلاستیک صائن، در رابطه با بهترین شرکت معتبر تولید فیلم استرچ صحبت کردیم. در ابتدای کار انواع مختلف فیلم استرچ که در بازار وجود دارند را برای شما توضیح دادیم و عنوان کردیم. و سپس توضیح دادیم که با توجه به نوع کار خودتان باید مشخص کنید که از کدام یک از این انواع مختلف فیلم استرچ باید استفاده کنید. مواقع بسیار زیادی پیش می‌آید که شما قدرت تشخیص را ندارید و نمی توانید که با توجه به بودجه‌ای که دارید، هزینه زیادی را صرف فهمیدن اینکه کدام یک از انواع فیلم استرچ برای شما بهتر است، را صرف کنید. و به همین دلیل توصیه ما این است که از متخصصان در این زمینه مشورت بگیرید. ما در شرکت خود متخصصان زیادی داریم که در امر خرید فیلم استرچ کمک های بسیار زیاد و همچنین مشاوره های بسیار زیادی را می توانند در خدمت شما قرار دهند.

 امیدوارم که از این مقاله لذت برده باشید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

یک × 5 =

فهرست