استرچ پی وی سی در چه جاهایی کاربرد دارد؟

حفاظت از غذاها بسیار حیاتی است و نباید آن را نادیده گرفت. به همین دلیل است که بسیاری از صنایع که مربوط به غذا و دارو هستند از استرچ پی وی سی برای این کار بهره گرفته اند. استفاده از استرچ کمک کرده تا آنها به هدف نهایی که محافظت از غذاها است برسند.

محافظت از غذاها و داروها به این دلیل اهمیت زیادی دارد که با سلامت جوامع انسانی ارتباط مستقیم دارند. اگر به سلامت جوامع انسانی توجه نشود سلامت افراد آن جامعه به مخاطره می افتد و به صورت بیماری های گوناگون خود را به نمایش در می آورد.

جامعه ای سلامت و شادابی خود را حفظ می نماید که به اموری که در زمینه سلامت اهمیت دارد توجه ویژه شود. استفاده از استرچ پی وی سی برای محافظت از غذاها و خوراکی ها یکی از این امور است که توجه به آن بسیار ضرورت دارد.

 

استرچ پی وی سی

استرچ پی وی سی

 

صنایع غذایی اگر با استرچ پی وی سی محافظت نشوند خطر بزرگی جامعه را تهدید می کند. از آن جایی که غذا و دارو مسئله مهمی است زیر ذره بین مستقیم اداراتی مثل بهداشت قرار دارند و نظارت دقیقی را بر روی آنها اعمال می کنند.

اداره بهداشت معمولا جاهایی که مربوط به غذا و خوراکی است به صورت کاملا ناگهانی بازدید می کند تا به ببیند که آیا متولیان امر پروتکل هایی که به آنها بخشنامه شده است را اجرا می کنند یا آن را دور می زنند و سلامت غذاها را به خطر می اندازند.

امروزه مکان های زیادی وجود دارد که چون با غذا و دارو در ارتباط مستقیم و غیر مستقیم هستند برای محافظت محصولات از رول استرچ بهره می برند. به مرور زمان تجربه به آنها ثابت کرده است که استفاده از استرچ سلامت محصولاتشان را بهتر تضمین می نماید.

زمانی که استرچ پی وی سی بر روی ظروف غذا کشیده می شود جلوی ورود آلودگی محیطی و حشرات را به طور کامل می گیرد. بخش اعظم آلودگی هایی که برای غذا ایجاد می شود از همین دو تا است. در واقع محافظت کردن از غذا جلوی نفوذ آنها را می گیرد و مشکلی برای سلامت افراد پیش نمی آید.

در متن بالا سعی خود را کردیم تا نکاتی که باعث می شود تا ذهن شما برای ادامه مقاله آماده شود را به طور مختصر بازگو نماییم. در ادامه مقاله جاهایی را که از استرچ پی وی سی برای محافظت غذا استفاده می نمایند را نام برده و مختصر در موردشان توضیح می دهیم.

 

استرچ پی وی سی چیست؟

نوعی سلفون است که معمولا به رنگ روشن تولید می شود و در صنایعی مثل غذا و دارو برای محافظت کردن مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از آن بهداشت محصولات غذایی را به خوبی هر چه تمام تر تامین می نماید.

جاهایی که استرچ پی وی سی کاربرد دارد:

استفاده از لایه محافظ استرچ شاید به این علت بسیار کاربرد پیدا کرده است که وزن کمی دارد و همچنین به خوبی کش می آید و قدرت چسبندگی بسیار بالایی دارد. همین نکات به خوبی کمک می کنند تا بسته های دارو و غذا مورد محافظت قرار بگیرند.

برای دیدن انواع مختلف فیلم استرچ ها حتما روی لینک بزنید و لذت ببرید.

 

استرچ پی وی سی

استرچ پی وی سی

 

قنادی ها:

یکی از جاهایی که از استرچ پی وی سی به میزان زیادی بهره می برند قنادی ها هستند. در قنادی به علت این که محصولات از میزان شکر زیادی در بطن خود استفاده کرده اند این استعداد را دارند تا حشراتی مثل پشه، مگس و سوسک را به سمت خود جذب نمایند.

از آن جایی که بهداشت محصولات قندی اهمیت دارد قنادان از استرچ برای حفظ آنها از شر حشرات بهره می برند. این استرچ به علت کشسانی بودن به خوبی بر روی ظروف شیرینی کشیده می شود و به اطرافش می چسبد و آنها را مورد محافظت قرار می دهد.

میوه فروشی ها:

در میوه فروشی بعضی از محصولات مثل توت فرنگی از میزان حساسیت بالایی برخوردارند و نمی شود آنها را بدون پوشش رها کرد زیرا حشرات را به سمت خود جذب کرده و همچنین آلودگی های محیطی را به خود می گیرند و ناسالم می شوند.

استفاده از استرچ پی وی سی به میوه فروشان کمک می کند تا محصولاتی از این دست که دارای حساسیت بالایی هستند را مورد محافظت کامل قرار بدهند. مورد محافظت قرار گرفتن اینجور محصولات باعث می شود تا مشتریان هم برای خریداری کردنشان رغبت بیشتری داشته باشند.

رستوران و اغذیه ها:

رستوران ها و اغذیه ها یکی از جاهایی هستند که روزانه افراد زیادی برای صرف کردن غذا به آنها مراجعه می کنند. این مکان ها به علت وجود مواد غذایی به طور دائم در معرض هجوم حشرات و موش ها قرار دارند و باید با استرچ پی وی سی محافظت بشوند.

مورد محافظت قرار گرفتن غذاهای چنین مکان هایی باعث می شود تا از نظر سلامتی برای مشتریان مشکلی به وجود نیاید. این جور مکان ها چون زیر رادار مستقیم اداره بهداشت هستند بسیار ضرورت دارد تا بهداشت را به خوبی رعایت کنند تا مشکلی برایشان پیش نیاید.

داروخانه ها:

شاید فکر کنید که استفاده از استرچ پی وی سی فقط برای مواد غذایی است ولی چنین نیست. داروخانه یکی دیگر از مکان هایی است که بعضی از محصولاتش از حساسیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و باید مورد محافظت قرار بگیرد.

معمولا برای این که به خوبی بعضی از اقلام دارویی را از آلودگی های محیطی دور کنند آنها را به وسیله استرچ بسته بندی می نمایند تا مشکلی از این نظر برای آنها پیش نیاید. داروها بسیار حساسند و به همین دلیل ضرورت دارد آنها را از آلودگی دور نگه داشت.

توصیه می کنم حتما مقاله ی خرید و فروش فیلم استرچ را مطالعه بفرمایید.

کارخانه های تولید مواد غذایی:

بسته بندی ارزان همیشه یکی از مسائلی بوده است که کارخانه های مواد غذایی به دنبالش می گشتند. امروزه به لطف استرچ پی وی سی این امر برای کارخانه ها ممکن شده است تا هزینه های سنگینی را برای بسته بندی خرج نکنند.

 

استرچ پی وی سی

استرچ پی وی سی

 

غذاها چون حساس هستند همیشه باید توسط چیزهایی محافظت شوند که خود از بهداشت بالایی برخوردار باشند. استرچ به علت این که بسیار بهداشتی تولید می شود می تواند این امکان را در اختیار محصولات صنایع غذایی قرار دهد که بهداشتی بسته بندی شوند.

در بسته بندی سبزی ها:

سبزی ها یکی از خوراکی هایی هستند که به شدت نسبت به رسیدن هوا به خود حساس بوده و دچار پلاسیدگی می شوند و ضرورت دارد که به وسیله استرچ پی وی سی مورد محافظت قرار بگیرند. استرچ به علت این که کش می آید و چسبندگی مناسبی دارد دور تا دور ظروف را می گیرد و اجازه نمی دهد تا هوا به سبزی ها برسد و موجب فساد آنها گردد.

 

در انتها

همان طور که در مقاله بالا دیدید و خواندید استفاده از استرچ پی وی سی ضامن بهداشت و سلامتی محصولات دارویی و غذایی می باشد و به همین دلیل در جاهایی که با این امور در ارتباط هستند به شکل کاملا گسترده مورد استفاده قرار می گیرد و بهداشت محصولات را تضمین می نماید.

در آخر لازم به یادآوری است که شرکت پوشش پلاستیک صائن با سال ها تجربه در امر تولید انواع محصولات پلاستیکی به خصوص استرچ پی وی سی این آمادگی را دارد تا آن را برای شما مشتریان عزیز به هر نقطه از کشور عزیزمان ایران ارسال نماید. برای به دست آوردن اطلاعات تکمیلی در زمینه قیمت و کیفیت با شماره های واحد روابط عمومی ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

یک × پنج =

error code: 522
فهرست