خرید و فروش انواع استرچ فیلم بسته بندی با قیمت مناسب

شرکت ما یعنی شرکت پوشش پلاستیک صائن سالهاست که در زمینه ی خرید استرچ فیلم بسته بندی کمک بسیار زیادی را به مردم چه در داخل و چه در خارج از کشور انجام داده است و بهترین اجناس را در اختیار آنها قرار داده است. باید گفته شود که یکی از بهترین موادی که کار بسته بندی را امروزه برای افراد مختلف انجام می دهد، همین فیلم استرچ ها هستند.

 

خرید استرچ فیلم بسته بندی

خرید استرچ فیلم بسته بندی

 

یکی از مهمترین امکاناتی که استرس فیلم ها برای بسته شما به ارمغان می آورند امنیت بسیار بالای آن است که موجب میشود شما با خیال راحت کالاهای خود را ارسال کنید.

برای آگاهی و خرید انواع فیلم استرچ حتما روی لینک بزنید.

استرچ فیلم چیست ؟

 

استرچ فیلم به بهترین شکل ممکن برای ارسال و یا صادر کردن کالاهای مان بسیار کاربردی هستند. اگر کالای ما بسیار کوچک باشد و یا اینکه بسیار بزرگ باشد، در کار بسته بندی ما هیچ خلل و یا مسئله ای ایجاد نمی شود. اگر در خرید استرچ فیلم بسته بندی خود دقت کرده باشیم، جنسی فوق العاده باکیفیت داریم که با استفاده از آن و میزان چسبندگی که آن دارد، میتوانیم که کالایمان را به بهترین شکل ممکن بسته بندی کنیم و مطمئن باشیم که در حین ارسال هیچ خطری او را تهدید نمی‌کند. 

 

مزیت خرید استرچ فیلم بسته بندی در چیست؟ 

 

اینکه چرا برای بسته بندی کالاهای خود از استرس فیلم استفاده میکنیم به دلیل مزایای فوق العاده زیاد آنها است. در اینجا تعدادی از این مزایا را برای شما برمی شماریم: 

  • اولین مسئله‌ای که درباره ی این استرچ فیلم ها وجود دارد این است که در مقابل تیزی های مختلف، چه کالای ما دارای لبه های تیز باشد، چه مکانی که قرار است کالاهای بسته بندی شده مان را در آنجا قرار دهیم، دارای نقاط تیزی باشد، استرچ فیلم ها به شدت در مقابل این تیزی ها از خود مقاومت نشان می دهند و پاره نمی شود.
  • نکته ی دیگری که خرید استرچ فیلم بسته بندی را کاملا به سود ما می کند، مقاومت بسیار بالای این فیلم استرچ ها در مقابل ضربات مختلف است. اگر در طول مسیر ضربه‌ای به این کالاهای بسته بندی شده ی ما وارد شود، استرچ فیلم های با کیفیت فوق العاده از خودشان مقاومت نشان می دهند و مانع از خراب شدن کالای ما می شوند.
  • مسئله ی دیگری که باعث می‌شود ما از استرچ فیلم ها استفاده کنیم، میزان کشش آنها است. زمانی که تصمیم میگیریم که این استرچ ها را به دور محصولات خودمان بپیچیم، به دلیل اینکه دارای کشش بالایی هستند، به خوبی به دور کالای ما پیچیده می شوند و چون که درصد کشش بالای آنها باعث میشود که ما فیلم کمتری را خریداری کنیم و همچنین این مسئله باعث می‌شود که در هزینه‌های ما صرفه جویی بسیار زیادی شود.
  • نکته ی دیگری که خرید استرچ فیلم بسته بندی را برای افراد زیادی محبوب کرده است، قابلیت بازیافت این استرچ ها است. این قابلیت بازیافت باعث میشود که فیلم های ما دوباره مورد استفاده قرار بگیرند و به هیچ عنوان به محیط زیست آسیبی وارد نکنند.
  • یکی از مزایای بسیار جالب در خرید استرچ فیلم بسته بندی، قابلیت چاپ و پرینت بر روی این استرسچ ها است. با این کار درصد بسیار زیادی از گم شدن کالاهای خود در هنگام ارسال و یا حتی از دزدیده شدن آنها جلوگیری می توانید کنید. و همچنین برای خودتان کاملا مشخص می کنید که هر بسته بندی شامل چه کالایی است و به این شکل نظم بسیار خوبی را به انبار کالاهای خود وارد می کنید. 
  • این استرچ ها در طراحی های مختلفی وجود دارند. یعنی شما بر اساس سلیقه و نیاز خودتان سفارش می دهید که چه طرحی بر روی آنها کار شود و سپس شرکتی که قرار است خرید استرچ فیلم بسته بندی خود را از آنها داشته باشید، فیلم مورد نظر شما را طراحی کرده و به شما تحویل می دهد.

 

خرید استرچ فیلم بسته بندی

خرید استرچ فیلم بسته بندی

 

انواع مختلف استرچ فیلم ها کدامند؟

 

به طور کلی می توان گفت که دو نوع اساسی از انواع استرچ فیلم ها را داریم. یکی از انواع آنها استرچ فیلم های ماشینی و دیگری استرچ فیلم های دستی هستند. در حالی که انواع مختلفی از استرچ فیلم ها وجود دارند که دارای ویژگی های متفاوتی هستند که همگی را می توانیم در این دو گروه جای دهیم. 

 

استرچ فیلم ماشینی چیست و چگونه عمل میکند؟ 

 

شرکت هایی که فروش و خرید استرچ فیلم بسته بندی را انجام می دهند، یکی از مهمترین کالاهایی را که به شما تحویل می دهند، استرچ فیلم ماشینی است. آنها این فیلم استرچ را به دو روش اکستروژن دمیده شده و ریخته گری شده تولید می کنند.

انواع مختلفی از استرچ فیلم های ماشینی را این شرکت‌ها به شما تحویل می دهند، با لایه های متفاوت و همچنین با ضخامت های مختلف، که کاملاً بر اساس نیاز شما طراحی می شوند.

در هنگام خرید استرچ فیلم بسته بندی، باید به این نکته بسیار دقت کنید که فیلمی را خریداری کنید که کاملا منطبق با نیاز خودتان باشد. چرا که شرکت ها کاملا بر اساس نیاز مشتری تصمیمات مختلفی را در هنگام تولید این فیلم ها می گیرند. 

معمولاً گاهی افراد می‌خواهند که فیلم هایشان از داخل چسب داشته باشند، و یا گاهی سفارش دارند که از بیرون چسب داشته باشند. یا اینکه این فیلم ها دارای ویژگی هایی برای از بین بردن اشعه ماورای بنفش باشند و یا اینکه ضد الکتریسیته ساکن باشند، که همه این موارد بر اساس نیاز و نوع ارسال افراد مشخص میشود.

 همچنین زمانی که شما نیاز به استرچ فیلمی برای مواد غذای خودتان هستید نیز باید تاکید کنید که فیلم استرچ مواد غذایی را میخواهید چرا که فیلم های ماشینی برای مواد غذایی نیز تولید شدند. 

 

در هنگام خرید استرچ فیلم بسته بندی به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

 

نکات خیلی زیادی را باید در هنگام خرید استرچ فیلم بسته بندی به آنها دقت کنید. ولی در اینجا به دو نکته ی بسیار اساسی اشاره می کنیم.

 اولین مسئله ای که فوق العاده باید دقت کنیم این است که استرچی که خریداری می کنید، چه مقدار چسب دارد و این استرچ را باید با چه قدرتی به کالای خود را بچسبانید. این مسئله در هنگام استفاده از آنها می تواند برای شما مشکل‌ساز شود. چرا که اگر استرچ فیلم دارای چسب کمی باشد، به کالای شما نمی چسبد و اگر دارای چسب فوق العاده زیادی باشد، ممکن است طوری به کالای شما بچسبد که در هنگام جدا کردن آن کالایتان آسیب ببیند و به همین دلیل باید دارای چسبی مناسب باشد.

از طرفی شما حتماً باید نسبت به این قضیه که چه مقدار نیرو باید به استرچ وارد کنید، آگاهی داشته باشید. توصیه ی ما این است که در هنگام خرید استرچ فیلم بسته بندی شده خود حتماً با متخصصین در این زمینه مشورت بفرمایید. 

نکته اساسی دیگری که حتماً باید به آن دقت کنید این است که، فیلمی که خریداری می کنید حتماً باید دارای کیفیت بسیار بالایی باشد. تمام مسائلی که در رابطه با آنها صحبت کردیم زمانی شدنی هستند و به وقوع می پیوندند که فیلم شما دارای کیفیت بالایی باشد. اگر فیلم بی کیفیتی را خریداری کنید، هیچ کدام از مواردی که در رابطه با آنها صحبت کردیم نمی توانند برای شما شدنی باشند. 

ما در شرکت پوشش پلاستیک صائن متخصصین زیادی داریم که می‌توانند در هنگام خرید استرچ فیلم بسته بندی کمک بسیار زیادی را به شما کنند. شما می توانید تمامی سوالات خود را از این متخصصین ما بپرسید تا بهترین خرید ممکن و همچنین با کیفیت ترین خرید را داشته باشید. چرا که شرکت ما سالیان زیادی است که در زمینه ی تولید و فروش انواع مختلف استرچ فیلم ها در داخل و خارج از کشور فعالیت بسیار زیادی دارد. 

مقاله ی انواع فیلم بسته بندی را حتما ببینید.

خرید استرچ فیلم بسته بندی

خرید استرچ فیلم بسته بندی

 

سخن پایانی

 در این مقاله از سایت پوشش پلاستیک صائن در رابطه با خرید استرچ فیلم بسته بندی صحبت کردیم. برای شما نکات بسیار زیادی را در رابطه با بهترین نوع خرید توضیح دادیم، تا بتوانید تجربه ی بسیار خوبی را از خرید خود داشته باشید و به مقصودتان برسید. و همچنین گفته شد که شرکت ما به دلیل اعتبار بسیار بالایی که دارد و به دلیل اینکه محصولات بسیار با کیفیتی را در طول سال‌های زیاد به دست مشتریان خود رسانده است، می‌تواند مقصد بسیار خوبی برای خرید استرچ فیلم بسته بندی شما باشد.

مطالعه ی مقاله ی مربوط به نایلون گلخانه ای را به شما توصیه می کنم.

 امیدوارم که از این مقاله لذت برده باشید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پانزده − 10 =

فهرست